Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Ik heb bij de Marskramer een Leifheit Proline gekocht en die werkt nog steeds, dus ik kan je niet helpen helaas. Tja, ik open alleen blikjes tomatenpuree, de tonijn heeft zo'n treklipje. Meer eet ik niet uit blik.
want die donderen na een maand uit elkaar bij mij.
net ook weer één gesneuveld helaas
Je weet toch wel hoe je een blikopener moet gebruiken neem ik aan, dus niet met dat ding op een blik staan jassen tot je er een gat in geslagen hebt.....
OT...Net als dso heb ik er ook een van Brabantia, al een jaar of 6 en nog steeds 100%....
Ik heb er eentje die aan de zijkant opent. Dan wordt het een dekseltje, ipv zo'n scherp k*t ijzertje dat naar binnenvalt. Had m op de huishoudbeurs gekocht 100 jaar geleden, maar heb net een nieuwe besteld via internet: de veilige blikopener of FvB blikopeners.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment