PWS-Spieren en blessures

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PWS-Spieren en blessures

Hallo

Voor het maken van mijn profielwerkstuk heb ik het onderwerp spieren en blessures gekozen. Nu doet mijn werk partner het gedeelte blessures en ik moet het deel spieren doen.
    Ik heb al de volgende onderzoeksvraag geformuleerd:
    Hoe kunnen we onze spieren trainen en wat te doen bij blessures?
    Dan kom ik met de volgende deelvragen:
    -Hoe kunnen we onze spieren trainen?
    -Hoe werken onze spieren?
    -Waaruit zijn ze opgebouwd?
    -Welke verschillen zijn er in het trainen?
    -Hoe ziet elke training eruit?
    -Waardoor groeien onze spieren?
    -Wat is daar essentieel voor?

Dit is wat ik tot nu toe heb.

Nu is mijn vraag aan jullie: Beantwoord ik ,door al die deelvragen te beantwoorden, de hoofdvraag of mis ik nog wat over het hoofd? En hoeveel pagina's zal ik hiermee ongeveer gaan vullen?

Alvast bedankt!

Wat zijn de meest voorkomende blessures (per aantal sporten). Bijv. Voetbal > hamstrings / liezen, tennis > rug, bodybuilding > schouder.

En het verschil tussen spierblessurres en botblessures?
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

de hoofdvraag moet altijd uit 1 vraag bestaan. Jouw vraag luidt: Hoe kunnen we onze spieren trainen en wat te doen bij blessures. probeer 1 vraag te maken. Ik heb mijn pws ook net ingeleverd, deed het over opstand in libie, religieuze en historische redenen, maar je merkt wel dat je vragen een zeer belangrijk onderdeel van je onderzoek is, hoe slechter de vragen hoe moeilijkere het is. Steek dus veel tijd in je vragen
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

oké, Ik heb een nieuwe hoofdvraag geformuleerd: Hoe kunnen we blessures voorkomen bij krachttraining.
        Nu zijn mijn eerder genoemde onderwerpen meer samenhangend, waardoor er een duidelijke lijn ontstaat in het werkstuk .
        Ik zit alleen met het volgende, ik zou graag in mijn inleiding een anekdote willen hebben, maar nu heb ik noch mijn werk-partner geen inspiratie voor een leuke. Weet iemand hier misschien nog een leuke aandachtstrekker?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X