Originally posted by kojak
View Post
Kony 2012
Collapse
X
-
Invisible Children has been condemned time and time again. As a registered not-for-profit, its finances are public. Last year, the organization spent $8,676,614. Only 32% went to direct services (page 6), with much of the rest going to staff salaries, travel and transport, and film production. This is far from ideal for an issue which arguably needs action and aid, not awareness, and Charity Navigator rates their accountability 2/4 stars because they lack an external audit committee. But it goes way deeper than that.
Hier ga ik dus egt niet aan mee doneren.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Originally posted by stealthy View PostInvisible Children has been condemned time and time again. As a registered not-for-profit, its finances are public. Last year, the organization spent $8,676,614. Only 32% went to direct services (page 6), with much of the rest going to staff salaries, travel and transport, and film production. This is far from ideal for an issue which arguably needs action and aid, not awareness, and Charity Navigator rates their accountability 2/4 stars because they lack an external audit committee. But it goes way deeper than that.
Hier ga ik dus egt niet aan mee doneren.Ik ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostKindsoldaten, moord, human rights, prostitutie, verkrachting, en alle ellende die je maar kan bedenken.
@ De mensen in dit topic: Ik raad jullie allemaal aan om machine gun preacher te kijken. Dit is een film over een vent die de arme kindjes in afrika gaat helpen, en daarbij in conflict komt met de LRA, geleidt door kony. En het beste van alles: Gerard Butler, aka mister 300, heeft de hoofdrol!
*Al beschikbaar vanaf afgelopen zondag op usenet in fullHD*Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View PostTjaaa maar dat is met zoveel goede doelen joh.
What is the Uncultured Project? - YouTube
Maar ja of hier ook alles word gebruikt voor de arme weet ik niet maar ik denk wel dat het geld veel beter word gebruikt.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk heb nog 1tje voor jou die heet: Zoek een leven.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGewoon even een vraagje, maar wat hoop je eigenlijk met dit topic te bereiken? Dat we door het zien van een 30 minuten durende film over hoe slecht het wel niet gaat in afrika, ineens allemaal geld gaan geven?Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostNee, dat word ook niet gezegt dat het een donatie is. wat ik hoop met dit topic te bereiken: als je de filmpje zag zou je het wel weten. en het gaat over een persoon niet over geheel africa.
Al pakken de chinezen het tegenwoordig wél handig aan: Ze komen aan land, leggen infrastructuur aan, bieden de mensen werk in de exportsector, en importeren vervolgens zeer goedkoop grondstoffen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGewoon even een vraagje, maar wat hoop je eigenlijk met dit topic te bereiken? Dat we door het zien van een 30 minuten durende film over hoe slecht het wel niet gaat in afrika, ineens allemaal geld gaan geven?Nothing is over until you stop trying!
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGewoon even een vraagje, maar wat hoop je eigenlijk met dit topic te bereiken? Dat we door het zien van een 30 minuten durende film over hoe slecht het wel niet gaat in afrika, ineens allemaal geld gaan geven?
Originally posted by seanl94 View PostHet spijt me dat ik geen half uur durend filmpje over wéér een of andere dictator in afrika ga kijken... Daarvoor interesseert het leed van die mensen daar me te weinig - zeker omdat het verleden ons onderhand heeft geleerd dat het toch niet op schiet daar.
Al pakken de chinezen het tegenwoordig wél handig aan: Ze komen aan land, leggen infrastructuur aan, bieden de mensen werk in de exportsector, en importeren vervolgens zeer goedkoop grondstoffen.
Originally posted by IJsBlok View PostIk vind het opeens te veel gehyped terwijl het al duizend lang gaande is en opeens zie ik het overal staan, word er moe van.
Het heeft toch geen zin om er wat aan te doen.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment