Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 23 2004,12:37)]de wens is hier de vader van de gedachte xeno!
als jij eindelijk eens een echt grote vent te zien krijgt,groeit er meteen wat in die leren broek van je
blijf daarom niet te lang want wil je niet teasen natuurlijk
greetzz
haha....zal idd willen weten hoe groot je bent na al dat AS..Ik ben ook zeer trots dat ik arie in levende lijven mag meemaken. Maarre arie als ik uw leeftijd heb ben ik waarschijnlijk Ruhls opvolger
Citaat[/b] (owolde @ Nov. 23 2004,12:52)]Hehe thats the spirit...
Maar als ik op Aries mening over lelijk moet ingaan tja dan zien we je meer als de nieuwe heiko Kallbach
@Xeno:
volgens mij mag je mensen wel tutoyeren hier... je bent tenslotte geen belg
dus het komt een beetje raar over
@Arie:
Ik pik je er zo wel tussen uit denk ik bij Beverley...
naast Gerard lopen er niet zoveel lange mensen rond die ook nog eens echt "groot" zijn...
WeaVeR
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
[quote=ariekanarie,Nov. 23 2004,12:55]een lelijke rotmof die sprekend op jou lijkt,freekie!
greetzz quote]
Ga je me nu ook nog is freekie noemen .. Een lelijke rotmof zegt ie..Als je nu voor me komt staan zal je is bij je lurven pakken lange slungel die je bent .. en je zou me vandaag met rust laten..ken ook niks van je aannemen . En waarom hap ik altijd zo .... ....... mij een beejte voor mof uitmaken dit is wel het toppunt vandaag owolde.... .Als jullie nu voor me komen staan zien jullei dat ik niet zo een vieze rotbuitenlander ben maar een hartjebloed goeduitziende nederlander..
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment