*breaking news* zyzz alive ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wats er zaterdag iemand uitleg? En wat is r met dat graf snap dr niks van.
    What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Of wellicht clenbuterol / DNP en dan de sauna in gaan.
      blijven steroids als je het mij vraagt

Comment

Originally posted by Silk View Post
        Dacht dat deze bullshit wel tot de misc beperkt bleef..
        +1

Marmeren graf in het vilmpje is dat van zyzz, staat enkel nog geen headstone op...
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
          Wats er zaterdag iemand uitleg? En wat is r met dat graf snap dr niks van.
          Zaterdag is de dag.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            +1

Marmeren graf in het vilmpje is dat van zyzz, staat enkel nog geen headstone op...
            Is het niet , zo een graven worden meestal gebruikt voor een koppel.

Comment

Originally posted by Basjee View Post
              Wat is er nou met zijn graf aan de hand? Die is opengebroken of zo. En hoe kon hij op zo jonge leeftijd een hartaanval krijgen? Risico's van het BB?
              clen en coke tegelijk vind je hartje niet zo fijn.
              Mind is everything.

Comment

Is dat gezeik over die zyzz gast nu nog niet klaar............
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Who the hell is zyzz?

Greg plitt

Comment

Originally posted by groen blaadje View Post
                    Is het niet
                    Blijf dan maar hopen, eerst is het 19 aug in de ressurection video van alki, dan is het 26 nov stereosonic, nu is het 24 maart Az zen oorspronkelijke B-day enja als het nu niet gebeurt fantaseren ze er wel weer iets anders?

En troll post pic op misc en 100 paginas verder draait het er op uit dat zyzz leeft en plots dit weekend weer terug komt. Nouja wees een beetje realistisch.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Of wellicht clenbuterol / DNP en dan de sauna in gaan.
                      Trust me, als er Ă©Ă©n ding is wat je dus absoluut never ever EVER gaat doen met DNP, dan is het wel de sauna in.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Is dat gezeik over die zyzz gast nu nog niet klaar............
                        Beetje respect over zyzz aub, Je zou anders reageren moest het jouw zoon 'geweest" zijn.
                        Dit is geen 'gezeik' zoals in de zomer . Het ganse bodybuilding forum staat op zijn kop. shit just got real.

Comment

Owja, ik voorspel dat hij achter 10 dagen weer onder ons is. Mark my words!
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by groen blaadje View Post
                            Beetje respect over zyzz aub, Je zou anders reageren moest het jouw zoon 'geweest" zijn.
                            Dit is geen 'gezeik' zoals in de zomer . Het ganse bodybuilding forum staat op zijn kop. shit just got real.
                            Maar hij is mijn zoon niet geweest en ik heb gewoon niets met dat mannetje, dood of levend.
                            En of ik voor iets of iemand respect heb, is -helaas voor jou- aan mijzelf om te beoordelen.
                            En dat het forum "op zijn kop" staat, vind ik ook wel erg meevallen, hoor.
                            Ik heb dat wel gekker gezien.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Maar hij is mijn zoon niet geweest en ik heb gewoon niets met dat mannetje, dood of levend.
                              En of ik voor iets of iemand respect heb, is -helaas voor jou- aan mijzelf om te beoordelen.
                              En dat het forum "op zijn kop" staat, vind ik ook wel erg meevallen, hoor.
                              Ik heb dat wel gekker gezien.
                              Some bish Just Posted a Pic that Looks like Zyzz [PIC] [WTF] - Bodybuilding.com Forums
                              ik denk het niet.
                              maar ik heb geen zin een een discussie met jouw dus we zullen het daarbij laten
                              hiernaast heb je ook nog dit:
                              http://www.youtube.com/watch?v=mtWpjuxMcbE
                              (en nog 10tallen andere argumenten)
                              Last edited by groen blaadje; 22-03-2012, 22:49.

Comment

Ieder zijn mening en ieder zijn voorkeuren, "groen blaadje".
                                En ja, laten we het daar maar bij laten.
                                Dat is in elk geval 1 ding waar we het over eens zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X