Originally posted by inferno_0666
View Post
personal trainers.
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View PostNatuurlijk zijn er andere doelen maar ik vind dat je altijd de basis moet houden dus zwaar aan het ijzer.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWaar in deze discussie gaat het daarover dan Inferno? Ik zie de relevantie niet helemaal eigenlijk.
Een goede personal trainer kan meerwaarde hebben, zoals Patricia zei. Maar als het een slecht trainer is dan ben je nog verder van huis. Dan heeft het geen meerwaarde.
Originally posted by IJsBlok View PostWelk doel je ook hebt van 1 op de andere dag meerdere uren sporten kan niet gezond zijn zoals je bij obese zag.
Natuurlijk zijn er andere doelen maar ik vind dat je altijd de basis moet houden dus zwaar aan het ijzer.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Eem goede personal trainer en een slechte trainer zijn 2 erg grote verschillen.
Met een slechte trainer kan het flink fout gaan idd. Maar met een goede personal trainer hoeft het ook niet persee goed te gaan.
Ligt echt puur aan de doelen en de basis van de personal trainer.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKlopt promo,
het moet wel ff gebeuren voor die sterren van het witte doek.
Goed voorbeeld is ook het TV programma Obese, maar je hebt in de states nog een aantal van dat soort programma's waar ze in 100 dagen een mega gewicht kwijt raken of in een bepaalde periode iets moeten bereiken.
Allemaal verschillende doelen, uitgangspunten en methodes. Maar geen die fout is........ alleen voor onze doelen wellicht heel erg fout....
Comment
-
Originally posted by marnop View PostMaar dat is wat ik al bedoelde Ruben, dat is jouw basis. En dat is bij fitness niet de basis van iedereen. Als het goed is heb jij dat ook geleerd bij je opleiding.
niveau om fitness te kiezen als keuzevak heb je niet nodig, persoonlijk vind ik dat je al de basis moet kennen.
Nu leer je de eerste tijd de apparaten kennen en daarna paar losse oefeningen, zonde van de tijd leer ons iets anders met inhoud aangezien de docent wel de kennis ervan heeft maar gewoonweg niet kan behandelen door het niveau.
PT word niet echt behandeld omdat het niveau te laag is daarvoor.
Dus jij wilt zeggen dat er geen basis is, ik vind dat er wel een basis moet zijn en daarmee kan je natuurlijk alle kanten op.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostOf een pter meerwaarde kan hebben? Absoluut.
Heeft iedere pter dat, en gaat het met een pter vanzelf? Nee, totaal niet. Integendeel.
Ik heb het enorme geluk dat Rob mijn voeding en trainingsschema’s maakt, en dat ik iedere week door hem wordt afgebeuld. Hij noemt zichzelf dan wel geen pter, maar ik vind het wel in dit topic thuishoren.
Ik ben niet snel complimenteus, maar ik kan echt oprecht zeggen dat ik enorm dankbaar ben voor al zijn hulp. Iets wat ik in mijn ogen te weinig zeg.
Hoewel ik voorheen ook echt keihard mijn best deed, en het leuk vond om mij overal in te verdiepen, is er voor mij enorm veel veranderd. Ik leer heel erg veel van hem. Over de materie, het gevoel, het grensverleggende, het plezier, de mentaliteit, ect. Je kan het zo gek niet verzinnen, of ik heb wel iets (veel!) aan hem te danken. En dan alle bijkomende voordelen, zoals meer energie, een betere huid, ect.
En dat alles puur met voeding en training. Geen troep.
En dat is dan ook gelijk iets wat ik zo jammer vind aan het internet. Veel lijken het volproppen op 1 te zetten, en daarna pas de training en voeding, en plezier en gezondheid is onbelangrijk. Presteren, dat is het enige waar het om draait. En, zelfs op dat podium lijken voor sommige alle normen en waarden vergeten te worden.
Maar hoe snel mensen zichzelf pter noemen, is gewoon zielig. En hoe sommige pters zichzelf profileren en zich de verkeerde kant op laten gaan met mensen die ze ‘helpen’ is helemaal walgelijk.
Ik denk dat als je serieus opzoek zou gaan naar een goede pter, dat het verdomd moeilijk is om te vinden. Niet alleen omdat de kwaliteit zeldzaam is, maar ook omdat er een stukje vertrouwen moet zijn.
Een enkeling kan je véél verder helpen. Maar er zijn er ook genoeg die je echt om zeep kunnen helpen, en ziek kunnen maken.
En njah ik kan er heel lang over door tikken, maar laat ik dat maar niet doen. Denk dat mijn mening zo wel duidelijk is
als je een personal trainer nodig hebt om hard te trainen en te worden afgebeuld elke week.is gewoon een teken van te weining mentaliteit om het zelf te doen.hetzelfde als schema's door anderen te laten maken werkt ook niet.iedereen heeft zn eigen trainings manieren.hetzelfde dat sommige oefeningen voor de 1 wel werken en voor de ander niet.als je een tijdje traint
weet je voor jezelf precies welke oefeningen wel en niet voor je werken.
Comment
-
Originally posted by promo 2007 View Postals je een personal trainer nodig hebt om hard te trainen en te worden afgebeuld elke week.is gewoon een teken van te weining mentaliteit om het zelf te doen.hetzelfde als schema's door anderen te laten maken werkt ook niet.iedereen heeft zn eigen trainings manieren.hetzelfde dat sommige oefeningen voor de 1 wel werken en voor de ander niet.als je een tijdje traint
weet je voor jezelf precies welke oefeningen wel en niet voor je werken.
Om niet de hele tijd je zelfde schemaatje te doen maar eens van iemand anders iets te doen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik ben het helemaal met martin eens.
Iedereen heeft zo zijn visies en het is altijd heel makkelijk om iemand anders zijn methode af te wimpelen als ''slecht''. En als er dan wel resultaat is gehaald met die methode is de andere reactie ''anabolen''.
Er is geen goed of slecht. Als er bepaalde pters zijn die graag de leg extensions aan hun client geven met hun visie erop dan hoef dit niet slecht te zijn.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk ben het helemaal met martin eens.
Iedereen heeft zo zijn visies en het is altijd heel makkelijk om iemand anders zijn methode af te wimpelen als ''slecht''. En als er dan wel resultaat is gehaald met die methode is de andere reactie ''anabolen''.
Er is geen goed of slecht. Als er bepaalde pters zijn die graag de leg extensions aan hun client geven met hun visie erop dan hoef dit niet slecht te zijn.
Dat is in elke branche zo, dus dat geldt ook voor personal trainers. Er zijn goede en slechte personala trainers, daar ontkom je niet aan. Alleen lijkt het wel alsof dat door sommigen hier wordt ontkend en dat is nogal vreemd.
Dus als een personal trainer gebrek aan anatomische kennis heeft en daardoor schade veroorzaakt, dan komt dat dus niet omdat hij een slechte trainer is. Slechte trainers zijn er niet, alleen een verschil in visie? Vreemde gedachtengang.
Ik zie het al voor me in andere branches. Bijvoorbeeld, een plastisch chirurg begaat een blunder en wanneer de zaak naar voren komt beweert zijn advocaat dat het komt vanwege zijn visie, er is geen goed of slecht.Last edited by inferno_0666; 25-03-2012, 21:46.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
Ik zie het al voor me in andere branches. Bijvoorbeeld, een plastisch chirurg begaat een blunder en wanneer de zaak naar voren komt beweert zijn advocaat dat het komt vanwege zijn visie, er is geen goed of slecht.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIn elke branche zitten er zowel individuen die uitblinken in hun vak en beunhazen die wel van een gok houden. Zo heb je goede dokters en sukkels die medische missers begaan, goede tandartsen en kwakzalvers die voor elk pijntje je tanden eruit trekken, goede koks en idioten die niet eens een eitje kunnen bakken, etc.
Dat is in elke branche zo, dus dat geldt ook voor personal trainers. Er zijn goede en slechte personala trainers, daar ontkom je niet aan. Alleen lijkt het wel alsof dat door sommigen hier wordt ontkend en dat is nogal vreemd.
Dus als een personal trainer gebrek aan anatomische kennis heeft en daardoor schade veroorzaakt, dan komt dat dus niet omdat hij een slechte trainer is. Slechte trainers zijn er niet, alleen een verschil in visie? Vreemde gedachtengang.
Ik zie het al voor me in andere branches. Bijvoorbeeld, een plastisch chirurg begaat een blunder en wanneer de zaak naar voren komt beweert zijn advocaat dat het komt vanwege zijn visie, er is geen goed of slecht.
En dan moet perse die artikel ook meteen kloppen en nooit meer dus leg extensions doen. En dit bedoel ik dan in verschillende visies.
Dorian yates bijvoorbeeld die heeft zijn benen gebouwt met leg extension. En dan zal jij wel zeggen ja komt door de genen/anabolen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee maar weet je ik altijd terug vind in jou post bijvoorbeeld. Dat bijvoorbeeld dan die leg extension zo slecht zijn en dan haal je vrijwel altijd een artikel van t nation erbij.
En dan moet perse die artikel ook meteen kloppen en nooit meer dus leg extensions doen. En dit bedoel ik dan in verschillende visies.
Dorian yates bijvoorbeeld die heeft zijn benen gebouwt met leg extension. En dan zal jij wel zeggen ja komt door de genen/anabolen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee maar weet je ik altijd terug vind in jou post bijvoorbeeld. Dat bijvoorbeeld dan die leg extension zo slecht zijn en dan haal je vrijwel altijd een artikel van t nation erbij.
Dorian yates bijvoorbeeld die heeft zijn benen gebouwt met leg extension. En dan zal jij wel zeggen ja komt door de genen/anabolen.
*zijn trainingsstijl is high intensity training. hij gaat vaak tot faillure en verder. De squat is wellicht niet de beste oefening hiervoor. Met een leg press kun je als je op je punt van faillure zit, dit punt uitstellen door een klein beetje van het gewocht over te nemen door met je handen op je bovenbenen te duwen (of extra stabiliteit te geven). zo kun je echt tot en over het maximum gaan, wat je met los squatten minder goed kan (op een veilige manier).
Squatten past dus niet zo goed bij zijn manier van trainen. Over leg extensions heb ik yates enkel horen zeggen dat dit een goede pre exhaust oefening is voor de quads, maar nog nooit dat je hiermee flinke massa bouwt.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: