Lichaam verbeteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichaam verbeteren

Goeden avond,

Ben 6 weken geleden begonnen met 0 calorieën dieet, intussen ben ik 6 weken bezig en 24 kilo kwijt.
    Weeg momenteel 109 kilo, toen ik begon wou ik afvallen nu het goed gaat met diëten wil ik een stap veder gaan en mijn lichaam gespierder te krijgen.
    Alleen vraag ik me nu zelf af op welke gewicht ik als best kan beginnen met trainen.
    Aangezien dit dieet erg snel resultaat geeft aan mij wil ik nog wel doorgaan met dit dieet.
    Ben 1.80 cm en 28 jaar.

0 calorieen? Ben je aan het vasten?
    Lid van de 200 club

Comment

0 calorieën dieet houdt in 3x bouillon soep 1x 150 ml kwark water thee en light drinken.
      Gebruik anders google ff.

Comment

Ik zou zeggen, verliest eerst nog vet voordat je spieren gaat bouwen
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Lees dit eens door
          Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Op deze manier kan je flink cutten(inname verminderen) en toch nog tijdens je eetmomenten redelijk normaal eten. Met zo'n dieet wat je nu doet komt het er waarschijnlijk allemaal weer bij als je ermee stopt.
          Lid van de 200 club

Comment

Lees dit eens door
            Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Op deze manier kan je flink cutten(inname verminderen) en toch nog tijdens je eetmomenten redelijk normaal eten. Met zo'n dieet wat je nu doet komt het er waarschijnlijk allemaal weer bij als je ermee stopt.
            Lid van de 200 club

Comment

Als ik stop met dit dieet zou ik inderdaad mijn leef/eet patron moeten veranderen.
              Het is erg zwaar zo`n dieet daarom lijkt mijn verstandig om 4 a 5 x in de week naar de sportschool te gaan en een goed voedingsschema op te bouwen.
              Echter ben ik nu aan een zwaar dieet en lijkt et me niet verstandig om dan ook niet te trainen.

Comment

Originally posted by appie070 View Post
                Als ik stop met dit dieet zou ik inderdaad mijn leef/eet patron moeten veranderen.
                Het is erg zwaar zo`n dieet daarom lijkt mijn verstandig om 4 a 5 x in de week naar de sportschool te gaan en een goed voedingsschema op te bouwen.
                Echter ben ik nu aan een zwaar dieet en lijkt et me niet verstandig om dan ook niet te trainen.
                No offence maar het lijkt je niet verstandig om te gaan trainen met dit dieet maar het lijkt je wel verstandig om dit dieet te volgen???

Je mag echt wel meer eten en dan kan je nog altijd afvallen. Er is zelfs niets leuker dan meer te kunnen eten, te kunnen trainen en tegelijk ook nog eens afvallen, wat meer moet je nog hebben.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Je gaat toch ook niet meer uitgeven als je in de schulden zit, dus ook niet extra trainen als je 5x minder eet. Laat dit dieet gewoon lekker zitten joh. Niet op lange termijn vol te houden en als je ermee stopt val je weer terug in je oude patronen en zit het er zo weer op.
                  Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                    No offence maar het lijkt je niet verstandig om te gaan trainen met dit dieet maar het lijkt je wel verstandig om dit dieet te volgen???

Je mag echt wel meer eten en dan kan je nog altijd afvallen. Er is zelfs niets leuker dan meer te kunnen eten, te kunnen trainen en tegelijk ook nog eens afvallen, wat meer moet je nog hebben.
                    Er zijn andere forums waar ze discussiëren over deze onderwerp.
                    Niet eten is zeker niet verstandig, aan de andere kant overgewicht is ook niet gezond.
                    Dat er andere manieren zijn weet ik daarom ben ik ook op deze site.

Comment

Je bent een idioot als je zo'n dieet volgt!!
                      Wat je verliest komt er weer bij + een cadeau

Comment

STOP met je dieet en ga even de voedingsstickies lezen!!! Je helpt je lichaam in de vernieling en wanneer je stopt met dit dieet hangt alles er dubbel zo rap terug aan!!!

Comment

Anderen schrijven het hierboven in iets krachtiger termen, maar ik denk dat dit "dieet" niet verstandig is. De eerste paar weken zal je inderdaad effect zien: de weegschaal geeft een steeds lagere waarde aan. Daarna bereik je een punt waar je metabolisme tot stilstand is gekomen en zal je geen gewicht meer verliezen. Als je metabolisme tot stilstand komt is dat slecht voor je gezondheid en het kost lange tijd om dat weer op gang te krijgen. In die periode zal je extra vet aanzetten en wordt je dus zwaarder dan je voorheen was.
                          Dan is natuurlijk je vervolgvraag: "Kan ik op een gezonde manier vet kwijtraken?". Het antwoord is "Ja, dat kan, maar kost tijd". Om op een gezonde manier vet te verliezen dien je de juiste dingen te eten in de juiste hoeveelheid. En daarnaast voor voldoende lichaamsbeweging te zorgen. Dan raak je geleidelijk aan vetmassa kwijt, zij het dat het in een tempo van een paar kg per maand gaat. Veel informatie over zowel voeding als lichaamsbeweging vind je hier: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html (ook geldig als het geen zomer is).
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

light drinken? waarom niet gewoon water (light is bullshit en verneukt vaak ook je verterings proces)
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Thuis training/ Tips voor bepaalde oefeningen ?

HeeeHee een goeie nacht !

Als eerst zal ik me wel voorstellen : ik ben Ferhat . 21 jaar en volg mbo opleiding
                              Dit is voor mij de aller eerste x dat ik op een forum schrijf...
                              Alleen ik heb wat vragen over thuis trainen.. en dan niet kwa afvallen...

Ik heb in eerste instantie zo ie zo geen ervaring met forum's ,
                              Ik wil heel graag thuis trainingen/workout's , bepaalde oefeningen uitvoeren
                              dat een "hard" resultaat opleverd.. Hou niet van de sportschool.. Maar liever de Kei harde manier liefst zonder zo min mogelijk apparatuur ... Is dit gek dat ik zo wil trainen ?

En weet er iemand bepaalde workt out's wil het Goed aanpakken natuurlijk...

Dus als iemand me uberhaut al beetje opweg kan helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X