Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (harold @ Dec. 15 2004,21:12)]Ik heb trouwens zelf die tang van 26euro besteld, als het niks is kan je hem binnen 7 dagen terug sturen.
Verwacht hem morgen binnen..
Grtz..
Ik kan ook wel zo'n tang kopen maar je kunt ja
toch niet bij jezelf meten en dan heb ik er nog niks aan.
Greetz Gerwin
Dat wordt een vriendin zoeken
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
dan is het geen goede indicator.
hoeveel meer heb je dan, bij mij kwam ie 3% hoger dan normaal uit.
je moet je middel ingeven, kan ook eigenlijk niet kloppen he, vet zit over heel je lichaam gespreid, als ik mijn benen had moeten ingeven was hij nog veel hoger denk ik.
ik weet verder ook niet waar je via internet een berekening kan maken, iemand?
ik heb geen vet op me armen weinig denk ik want die zijn vet droog me armen en me benen zij nal niet zo groot dus ken ook neit veel vet zitten....... alleen me buikkie is het volgens mij en me billen.mss weegt me hoofd zwaar
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment