Super lekker ineens getraint!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super lekker ineens getraint!

Ik had gister totaal geen zin, maar eenmaal in de sportschool (lekker druk) ging ik aan de gang, en leek net of ik veel meer kon dan normaal. Ik denk heb toch niks anders gegeten (ik had die dag heel weinig trouwens gegeten). Ik ging echt lekker, en heb nog nooit zo lekker getraint!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Denk dat het ook psychish ligt en je voelt je elke dag altijd anders...Ene dag heb je zoveel zin dat de adrenaline door je lijf pompt...Dat je niet meer ken w8ten op het moment dat je gaat liften andere dag ga je met tegenzin naar die sportschool om je werk te verrichten.......

Greetz

Comment

ja man!
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Lekker trainen als het druk is   Als ik binnenkom en ik zie dat het druk is heb ik nog maar heel weinig zin... Vooral 's avonds is het druk en dan trainen veel personen met een trainingspartner. Als je dan die dag borst wil trainen is het wachten geblazen.

Maar denk dat jou lekkere training te maken heeft met een positieve spiraal. Als 1 oefening lekker gaat gaat het daarna meestal een stuk beter.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

jah ok maar heb nog nooit zo lekker getraint, en het was wel druk maarja lekker druk ik kon gewoon doen wat ik wou!
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik heb het zelf ook wel eens. Heb ik absoluut geen zin ga ik trainen en dan gaat het veel lekkerder als anders..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb het zelf regelmatig....

als ik totaal geen zin heb om te trainen, en ik ben er eenmaal met mijn trainingsmaatjes...
              gaat ie in eens als een speer...

geeft lekker veel voldoening en motivatie toch???

verstand op nul en gaan als een beest!!!
              In één woord: HÉÉRLIJK!!!

WeaVeR
              Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

bijna netzo lekker als sex (alleen tja ehm daar hebbie altijd wel zin in denkik als man zijnde)

Comment

Ik heb zelf wel eens dat ik op het ene moment 70 80 kilo kan bankdrukken en op het andere moment maar 60..
                  Ook al is de motivatie er wel bij allebei de keren..
                  Heel raar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X