Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ook de dikte van je onderarm varieert hoor Been, afhankelijk van de houding en aangespannen of ontspannen.
Mits je daar voldoende spieren hebt zitten natuurlijk...
Tja xeno, ik heb genetisch geen goede aangleg voor bodybuilding. Ik heb meer de bouw van een marathon loper of wielrenner. In bb termen: ik ben ectomorph.
Toen ik begon met trainen was ik 55 kg. bij 1.80. Ik at gewoon normaal en deed altijd al aan sport, tennis, zwemmen, judo.
Toch ben ik wel enigzins trots wat ik sinds ik fanatiek train bereikt heb. Mensen die ik bijv. een jaar niet heb gezien zien het ook wel. Maar echt gigantische gains heb ik niet gemaakt, komt gewoon door mijn genetische aanleg. Maar daar laat ik het echt niet bij zitten hoor, ik train gewoon door, dan gaat het maar wat langzamer
Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 06 2005,17:27)]Ook de dikte van je onderarm varieert hoor Been, afhankelijk van de houding en aangespannen of ontspannen.
Mits je daar voldoende spieren hebt zitten natuurlijk...
Droom gerust nog even verder Been, is vast prettig vertoeven in die droomwereld van jou.
Vrees alleen wel dat de klap wat hard aankomt als je wakker wordt en de realiteit weer onder ogen moet zien...
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment