Uitgerekte huid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 12 2005,10:35)]Of met olie insmeren werkt weet ik niet. Wat voor olie gebruikte die maat van je dan been?

Visolie caps en die vitaminen/stoffen zouden kunnen helpen, maar als corina gewoon gezond eet krijgt ze daar wel voldoende van binnen. Een eventueel tekort is te compenseren met een multivitamine.
    hij gebruikt gewone body lotion

@ shanasse die vis olie caps zijn ook om intenemen niet om te smeren darom zijn het caps hehe
    idd die olie voor zwangere vrouwen is ook een goed plan

ps laat je mannetje gewoon lekker iedere avond masseren zeg je gewoon dat het goed werkt hehe
    Who's the Chef

Comment

@ been
      hahaha dat doet ie iedere avond al, maar mijn velletje word er niet strakker op hoor , mijn buispieren daar in tegen wel

maar jullie denken dus dat het wel goed kan komen, dat was dus de algemene disscussie met mijn vrienden, ze denken dat als ik duidelijke buikspieren heb, dat ik nog steeds een los vel zal hebben.

ik ga toch maar eens kijken voor die caps, ik smeer me altijd in met bodylotion dus dat zal geen oplossing zijn.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Opgelost
        Attached Files

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (corina @ Jan. 12 2005,19:33)]@ been
          hahaha dat doet ie iedere avond al, maar mijn velletje word er niet strakker op hoor    , mijn buispieren daar in tegen wel  

maar jullie denken dus dat het wel goed kan komen, dat was dus de algemene disscussie met mijn vrienden, ze denken dat als ik duidelijke buikspieren heb, dat ik nog steeds een los vel zal hebben.

ik ga toch maar eens kijken voor die caps, ik smeer me altijd in met bodylotion dus dat zal geen oplossing zijn.
          Corina,

Andersom waarschijnlijk wel hoor !

Ik bedoel: Als jij zijn "velletje" met olie inmasseert; zal het wel strakker gaan staan hoor !  

Sorry ik kon het niet laten    

Grtz,,
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X