Buikspieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren

ik doe mijn buikspieren altijd met gewicht, op mijn borst of om mijn benen.

ik doe ze echt goed want ik voel ze heel goed als ik bezig ben, maar ik heb geen spierpijn de volgende dag, dan heb ik het idee dat ik het niet goed heb gedaan.

moet ik nu zwaarder (terwijl ik eigenlijk niet meer kan)
    doe ik iets verkeerd
    of zijn mijn buikspieren het gewent

mijn buik moet toch echt nog wel steviger worden
    dus alle tips zijn welkom
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

doe je ze met één of ander aparaat of gewoon vrij op de grond en crunchen maar. Maar buikspieren zullen nooit echt pijn doen, deze zijn eigenlijk gewend van heel de dag te werken.

Heb jij indertijd een natuurlijk bevalling gehad corina of een keizerssnede want dat speelt ook een grote rol

Grtz
    stil growing

Comment

ik doe ze vrij op de grond of op een bankje, er staat wel een apparaat misschien dat ik die eens moet proberen.

ik heb natuurlijke bevallingen gehad, maar dat is al weer 3 jaar geleden.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

ik heb net je trainingsschema gelezen corina, je traint ze elke dag uw buikspieren, deze moeten kunnen herstellen zoals elke andere spiergroep, doe ze 2x de week dat zal wel voldoende zijn, nu zijn ze het gewoon van elke dag getraind te worden

Grtz
        stil growing

Comment

Ik had gehoord van een gozer die ook aan bb doet, dat je buikspieren de enige groep spieren zijn die je elke dag mag trainen.. of het waar is weet ik nie.. want jah weet nog nie zoveel he hahaha

Comment

Probeer eens hanging leg raise corina. Je gaat hangen aan een stang en brengt dan je benen omhoog. Probeer eerst maar gebogen knieen, en later gestrekte benen. Je moet de oefening rustig en langzaam uitvoeren.

Sit ups kunnen ook erg zwaar zijn, zeker als je die decline doet.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

wat is decline?
              en wat je zei hanging leg raises, kan niet op de sportschool, die hebben dat niet volgens mij (klotesportschool eigenlijk)
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X