beginnen trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnen trainen

hello,

Ik zou dus heel graag beginnen met trainen en nu ik 18 jaar ben en veel tijd heb valt dit perfect samen. Ik heb nog nooit echt powertraining gedaan maar zou hier graag mee beginnen. Ik ben 1m82 en weeg 61 kg. Ik kan alles eten en blijven eten maar toch blijft m'n gewicht aan de redelijk magere kant. Dit suckt dus want ik wil vooral op massa trainen. Ik heb voordien al eens proteine shakes geprobeert maar dan nog had dit niet veel effect. Ik ben echt een leek op dit vlak dus alle tips zijn zeker meer dan welkom.

paardenvlees eten
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

clement,

ik zou eerst even beginnen met het lezen van de zomerstickies voor wat betreft voeding en training ed. Als je er vervolgens niet uitkomt heel gericht een vraag stellen waaruit blijkt dat je zelf moeite hebt gedaan om het uit te zoeken maar hulp nodig hebt. De meeste forum leden zijn zeer bereidwillig je te helpen maar gaan niet een pasklaar antwoord geven adhv een algemeen bericht.

Ik denk dat je weinig opbouwende repons krijgt op je post doordat je bijvoorbeeld aangeeft dat je met whey niet aankomt. Om aan te komen heb je een calorisch overschot nodig, eiwitten zijn door het lichaam heel moeilijk te gebruiken als energie en daarom zal je met een hoog eiwitten inname amper aankomen, niet voor niets dat er veel (vaak ongezonde) eiwitten dieets en shakes gepromoot worden om af te vallen.

Mijn tip dus, eerst even voorstellen en zelf aan de slag en dan pas gerichte vragen stellen, advies vragen en je trainings of voedingsschema posten waarop de andere leden kunnen reageren, daar kom je denk ik verder mee.

Comment

inderdaad stickies lezen...erna pas vragen stellen zodat de leden u kunnen bijsturen waar nodig
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

Shakes zijn geen wondermiddel.. meer een aanvulling op je eetpatroon..
          toch eet je niet goed genoeg om aan te komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X