Langer worden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Urbanus - Hottentotten [Lyrics] - YouTube
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik was geloof ik op mijn 20ste 2 centimeter groter geworden, dus beter niet over nadenken of naar de huisarts

Comment

Originally posted by Normaleboy020 View Post
        Ja Langer zijn lijkt me veel beter de meeste vrouwen vallen ook op mannen die gemiddelt 1.80/1.90 zijn en het lijkt me veel beter omdat je dan sterker bent(meer gewicht) enz maar ja laat ik hopen dat ik minimaal 1.80 kan worden!!!! het liefst 2 meter haha dat is beste maarja

Hahah zou me echt dood lachen als je na je injects een meid probeert te scoren en ze je te lang vind :P

Waar gaat het naar toe met de jeugd van tegenwoordig ?

Comment

veel buiten zijn, veel melk drinken

Comment

ga naar je huis arts en leg uit waarom jij er zo last van hebt en kom eventueel zelf met een oplossing bijv: of je aan de groeihormonen mag en of hij een oplossing weet . waarschijnlijk word er niks aan gedaan maar je kunt het altijd proberen...

zelf ben ik 14 jaar oud 1.77

Comment

Veel kaas eten
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Denk je dat je er gelukkiger van word als je langer bent? Omdat je denkt dat je zo meer meisjes kan krijgen? Als je het zou doen, dan zou ik het voor jezelf doen en niet om een andere indruk te wekken bij andere mensen. Ik zou me er niet druk om maken... je bent zoals je bent en wees daar tevreden mee. Je bent geen (klein) mens en ook geen reus.. daartussen in lijkt me het prima toch.. #neeikheetgeendrphil
                Last edited by Levi; 30-10-2012, 15:33.

Comment

Originally posted by Levi View Post
                  Denk je dat je er gelukkiger van word als je langer bent? Omdat je denkt dat je zo meer meisjes kan krijgen? Als je het zou doen, dan zou ik het voor jezelf doen en niet om een andere indruk te wekken bij andere mensen. Ik zou me er niet druk om maken... je bent zoals je bent en wees daar tevreden mee. Je bent geen (klein) mens en ook geen reus.. daartussen in lijkt me het prima toch.. #neeikheetgeendrphil
                  Ik probeer het regelmatig uit of ik er gelukkiger van wordt als ik hoge hakken draag. Tot nu toe bevalt het goed.

Comment

ik draag ook graag hoge hakken, komen mijn benen en kont beter uit
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Klein zijn heeft ook voordelen. Ik zelf ben heel lang, en zal dus veel meer moeite moeten doen om een gespierd uiterlijk te krijgen. Als je klein bent zie je gewoon veel sneller resultaat.

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                        ik draag ook graag hoge hakken, komen mijn benen en kont beter uit
                        Van vaak hoge hakken dragen krijg je lelijke voeten.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Van vaak hoge hakken dragen krijg je lelijke voeten.
                          lelijke voeten komen vooral door te smalle schoenneuzen.... groeien je tenen krom
                          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X