Hoi Bodynet,
Hebben jullie ook vaak dat je door je omgeving of op werk belachelijk word gemaakt of niet kan worden begrepen over wat jij doet en waarom jij het doet.
familie omgeving zeurt alleen maar van waarom train je zoveel het is toch goed zo .....
lalala
werk omgeving word ik echt belachelijk gemaakt omdat ik shakes mee naar werk neem in in neemt.
op voeding let en bepaalde dingen niet MEE eet.
krijg je opmerkingen zoals , zie je niet hoe breed die is ....
moet je je sperma afleveren ofso..... ( weight gainer shake is licht kleurig)
Ja je moet geen zooi gebruiken .....
ect ect ect.
tegenwoordig negeer ik iedereen maar gewoon want ze zullen het toch niet begrijpen.
Jullie hier ook last van ? of heb ik gewoon een situatie waar iedereen zich met mij bemoeit :P
Hebben jullie ook vaak dat je door je omgeving of op werk belachelijk word gemaakt of niet kan worden begrepen over wat jij doet en waarom jij het doet.
familie omgeving zeurt alleen maar van waarom train je zoveel het is toch goed zo .....
lalala
werk omgeving word ik echt belachelijk gemaakt omdat ik shakes mee naar werk neem in in neemt.
op voeding let en bepaalde dingen niet MEE eet.
krijg je opmerkingen zoals , zie je niet hoe breed die is ....
moet je je sperma afleveren ofso..... ( weight gainer shake is licht kleurig)
Ja je moet geen zooi gebruiken .....
ect ect ect.
tegenwoordig negeer ik iedereen maar gewoon want ze zullen het toch niet begrijpen.
Jullie hier ook last van ? of heb ik gewoon een situatie waar iedereen zich met mij bemoeit :P
Comment