maximaal bankdrukken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat een haat wat een haat, laat iedereen gewoon lekker trainen hoe ze willen?

Het is geen wedstrijd wie het meeste drukt... het gaat er toch gewoon om om er lekker uit te zien uit eindelijk ? voor een wedstrijd ga je maar lekker naar elkaar toe
    http://fotoninja.nl
    - beginnend -

Comment

Originally posted by dogiedog View Post
      wat een haat wat een haat, laat iedereen gewoon lekker trainen hoe ze willen?

Het is geen wedstrijd wie het meeste drukt... het gaat er toch gewoon om om er lekker uit te zien uit eindelijk ? voor een wedstrijd ga je maar lekker naar elkaar toe
      Niet als je aan gewichtheffen, powerlifting of strongman doet.
      Dan draai het wel om wat je doet.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
        Niet als je aan gewichtheffen, powerlifting of strongman doet.
        Dan draai het wel om wat je doet.
        daarom de laatste zin anders geformuleerd: "Als je stoer wil doen zoek je elkaar maar lekker op of maak je maar een filmpje"

een discussie over wie het zwaarste tilt zonder enige bewijzen is toch een discussie die vaak uit de hand loopt :P
        http://fotoninja.nl
        - beginnend -

Comment

De eigenaar van m'n gym drukt 230 enkele paused rep's achter elkaar, lijkt me dus dat hij zou kunnen competen met s-lands besten, zo ziet ie er ook uit moet ik toegeven.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Kan daaraan niet zien of dat wird gedrukt, het is net 1cm van de steun, filmpje zegt meer.
            ja ach robbie, het interesseert me eigenlijk vrij weinig of men het geloofd om eerlijk te zijn...zolang ik het maar weet...laat ik het zo, ik vind het vanaf 100, en hoger al vrij zwaar worden...zal eenskijken of ik na de feestdagen een filmpje kan maken....

hoe post je een filmpje eigenlijk ???

Comment

Originally posted by koc22 View Post
              ja ach robbie, het interesseert me eigenlijk vrij weinig of men het geloofd om eerlijk te zijn...zolang ik het maar weet...laat ik het zo, ik vind het vanaf 100, en hoger al vrij zwaar worden...zal eenskijken of ik na de feestdagen een filmpje kan maken....

je upload het naar youtube en post de link hier.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Je moet op het knopje drukken.

Als je een youtube account hebt kun je films uploaden. En via de link hier plaatsen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by IvySection View Post
                  Vraag me toch zeer af wat Koc nou wilt met zn topic. Komen meerdere vragen voorbij.. Maar ts, je hebt wel tijd om mensen af te kraken, maar het intypen in die zoekbar op google is teveel gevraagd. Sjonge jonge...

mijnvraag is beantwoord, ik mensen afkraken, nou nee, maar ik reageer wel op pannekoeken die het nodig achten om via internet mensen te willen afkraken...( totaal onnodig mijns inziens )

volgende vraag is, wat hebben de lezers hier wel eens gedrukt ?

Comment

Van alles en nog wat. Een stang met wat schijven, zelfs een lege stang, etc. Je kunt het zo gek niet bedenken.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Je moet op het knopje drukken.

Als je een youtube account hebt kun je films uploaden. En via de link hier plaatsen.

lol aan de ene kant heb ik zoiets post dat filmpje, en snoer al die kleine kindjes de mond....aan de andere kant heb ik zoiets voor wie moet ik me bewijzen....de vraag, of de bedoeling was omer achter te komen wat de top bankdrukken was.....100....110....120...is in mijn ogen totaal niet indrukwekkend....er zijn zoveel mensen die dat kunnen drukken die ik ken

Comment

Vanochtend nog een grote lange ronde
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                          Pfff zeker allemaal van die vadzige moddervette powerlifterz met hun kont vol annabowlen en zo helemaal dubbelgevouwen... zo kan ik het ook hoor!!!1!!11!
                          ik hoor alleen maar smoesjes. Als je het kan, doe het dan.

Comment

mijnvraag is beantwoord, ik mensen afkraken, nou nee, maar ik reageer wel op pannekoeken die het nodig achten om via internet mensen te willen afkraken...( totaal onnodig mijns inziens )

Zie handtekening.
                            En 100/120 bench is inderdaad niet uitermate indrukwekkend, maar wel een leuk begin natuurlijk.
                            265sq/240bench/250dl

Comment

Real men do squat!!
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X