Originally posted by nocerino
View Post
wat zijn jullie goede voornemens voor 2013?
Collapse
X
-
Originally posted by Onoffen View PostZo kunnen we natuurlijk eindeloos doorgaan nogmaals mijn excuus voor de mensen die zich beledigd voelen zeker niet Zo bedoeld Ben hier om te leren en zeker niet om de coole gast uit te hangen want Dan zou ik hier toch echt helemaal verkeerd zitten dus laten we dit achterwege laten en ik wens jullie allemaal fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar!!!
Respect geef je pas wanneer iemand het verdient.
Comment
-
Ik geloof ook niet in goede voornemens. Als je iets wilt bereiken begin je er beter direct aan. Waarom wachten op een of andere datum om te kunnen beginnen. Dat wachten op zich is haast al een teken van gebrek aan motivatie en van het graag willen uitstellen. Zo had een stagiaire op mn werk het bijvoorbeeld al over zich helemaal volvreten met ongezond eten nu het nog kan vóór 1 januari. Wie hou je dan voor de gek vraag ik me af?
Zelf had ik een doel voor deze zomer gesteld die ik niet per sé als goede voornemen zie, dit doel had ik nl. al eerder voor ogen:
Tot maart/april cleanbulken en in juni/juli terug cutten tot zo'n 5,5% - 6% bf en natuurlijk zoveel mogelijk massa behouden.(bf was afgelopen zomer ook al behaald).
Comment
-
Originally posted by Silk View PostLol, waarom ben je ineens omgeslagen? Omdat twee anonieme vrouwen er wat over zeggen? Ik zou voortaan alle vrouwen op een voetstuk plaatsen, dat verdienen ze namelijk door het hebben van een vagina. Daarnaast zou ik elk drankje voor ze betalen, minstens 1 kado in de week geven en vanaf de eerste minuut herhaal je dat ze prachtig en perfect is..
Respect geef je pas wanneer iemand het verdient.
Trouwens, waarom is mijn pakketje vandaag zo laat?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Goede voornemens? Zoveel mogelijk mensen killen in mw2 met enkel de flashbang.
Voorderest verschilt het niet opeens veel dan waar ik momenteel mee bezig ben."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Onoffen View Postweetnie wat jij doe in je vrije tijd maar enig besef hoe het tegenwoordig gaat heb jij niet en tis mss wel eerder anders om dat vrouwen gebruik van mij maken whaha lol en leer eerst is goed lezen en wat ik daarmee bedoel voordat jij reageer plz... ZZzzZZzz discussie voor mij gesloten
Ik zou eens punten en komma's leren gebruiken leest een stuk makkelijker vrouwen zullen vast wel gebruik van jou willen maken ze staan vast voor je in de rij ik zie het al helemaal voor me want types als jij zijn vast heel heel erg gewild waandenkbeelden"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-