borsten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borsten?

is het goed om 6 weken lang aleen bovekant van je borst te trainen en dan 6 weken onder??

en wat is de achterliggende gedachte erachter?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      en wat is de achterliggende gedachte erachter?
      om die prikkels steeds te houden en me onderkant loopt voor op de bovenkant

Comment

bijvoorbeeld heb ik dumbbell bench pres,flys veranderd voor incline dumbbell bench,flys ???

Comment

Of je doet ze beide en begint met incline.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            Of je doet ze beide en begint met incline.
            maar is het dus slecht als ik ze 6 weken lang boven doe en dan 6 weke onder?

Comment

Zou gewoon beide blijven trainen
              Komt wel allemaal terug op formaat na een tijdje

Comment

Je pakt hoe dan ook met incline je onderkant borst mee. Dus zou het niet doen nee. Dus je idee klopt niet. Incline is alleen meer een nadruk op bovenborst, maar in hoeverre dit eigenlijk nog heel erg klopt weet ik niet. Zou gewoon basis aanhouden, klinkt heel leuk. 6 weken dit en dan 6 weken dit, maar waar blijft je vooruitgang dan?

Comment

Als je de indruk heb dat de onderkant voor loopt denk ik niet dat 6wkn bovenkant gevolgd door 6wkn onder veel zal uitmaken. Verders moet je eens goed kijken of de bovenkant wel echt achter loopt of dat het niet aan je je houding (schouders naar voren) of over ontwikkelde voorkant schouder ligt.

Ik zie namenlijk regelmatig dat een achterlopende bovenkant het gevolg is van 1 van bovenstaande (of een combinatie hiervan) en dat zodra mensen op hun houding gaan letten die achterlopende bovenkant verdwenen is.

Wat het tweede aangaat (over ontwikkelde voorkant schouder) als dit het geval is dan zal 6wkn alleen incline werk doen de zaak alleen maar verergeren, zeker als je hoek te stijl is.

Post staat trouwens in de verkeerde sectie => Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                  As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                  Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                  Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

dit lijkt me meer een gevalletje verkeerde houding misschien i.c.m. achterkant schouders onderontwikkeld (naar voren staande schouders).

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                      Als je de indruk heb dat de onderkant voor loopt denk ik niet dat 6wkn bovenkant gevolgd door 6wkn onder veel zal uitmaken. Verders moet je eens goed kijken of de bovenkant wel echt achter loopt of dat het niet aan je je houding (schouders naar voren) of over ontwikkelde voorkant schouder ligt.

Ik zie namenlijk regelmatig dat een achterlopende bovenkant het gevolg is van 1 van bovenstaande (of een combinatie hiervan) en dat zodra mensen op hun houding gaan letten die achterlopende bovenkant verdwenen is.

Wat het tweede aangaat (over ontwikkelde voorkant schouder) als dit het geval is dan zal 6wkn alleen incline werk doen de zaak alleen maar verergeren, zeker als je hoek te stijl is.

Post staat trouwens in de verkeerde sectie => Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

dus kan ik met dit 6 weke bove en 6 weke onder ook nog steeds lekker gains maken want als ik me borsten span zie ik ook dat toch onderkant veel beter is dan boven??? en schouders zijn mischien wel iets naar voren weet niet zeker, hoe kan ik dan schouders aanpakken?\

en die 6 weken verandering van boven onder borst doe ik ook speciaal om die prikkels te houden?
                      Last edited by Neto61; 29-12-2012, 17:43.

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                        dus kan ik met dit 6 weke bove en 6 weke onder ook nog steeds lekker gains maken want als ik me borsten span zie ik ook dat toch onderkant veel beter is dan boven??? en schouders zijn mischien wel iets naar voren weet niet zeker, hoe kan ik dan schouders aanpakken?\

en die 6 weken verandering van boven onder borst doe ik ook speciaal om die prikkels te houden?
                        Hij heeft duidelijk uitgelegd dat die aanpak kant noch wal raakt. En toch blijf je erover doorzagen. Dan doe je toch gewoon wat jij wilt. Succes ermee.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by 3XL View Post

Hoe weet je of je overontwikkelde voorkant schouders hebt en wat kun je er aan doen?

Comment

Originally posted by Neto61 View Post

Wat valt er niet te begrijpen aan de uitleg die je hebt gekregen van verschillende mensen hier?

Nee, je moet niet zo trainen zoals jij het zegt. 6 weken onder en dan 6 weken bovenkant slaat werkelijk nergens op. Het is 1spier en daar kun je hooguit wat nadruk leggen op boven en/of onderkant.
                            Train normaal vlak en incline (30 graden) het trekt wel bij.
                            Zoals al 2x is geopperd dat waarschijnlijk ook je houding door achterblijven van de achterkant schouders niet helemaal correct is. Dan staan je schouders naar voren.
                            Vergeet dus niet ook de achterkant schouders goed aan te pakken..
                            Pak ze bv mee met de rug training.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Wat valt er niet te begrijpen aan de uitleg die je hebt gekregen van verschillende mensen hier?

Nee, je moet niet zo trainen zoals jij het zegt. 6 weken onder en dan 6 weken bovenkant slaat werkelijk nergens op. Het is 1spier en daar kun je hooguit wat nadruk leggen op boven en/of onderkant.
                              Train normaal vlak en incline (30 graden) het trekt wel bij.
                              Zoals al 2x is geopperd dat waarschijnlijk ook je houding door achterblijven van de achterkant schouders niet helemaal correct is. Dan staan je schouders naar voren.
                              Vergeet dus niet ook de achterkant schouders goed aan te pakken..
                              Pak ze bv mee met de rug training.
                              nu begrijp ik het:P

en was al vdg bezig met achterkant van me schouders + rug

en als julie je schema veranderen welke oefening van borst vervang je en welke oefening zijn dat??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X