is het goed om 6 weken lang aleen bovekant van je borst te trainen en dan 6 weken onder??
borsten?
Collapse
X
-
Je pakt hoe dan ook met incline je onderkant borst mee. Dus zou het niet doen nee. Dus je idee klopt niet. Incline is alleen meer een nadruk op bovenborst, maar in hoeverre dit eigenlijk nog heel erg klopt weet ik niet. Zou gewoon basis aanhouden, klinkt heel leuk. 6 weken dit en dan 6 weken dit, maar waar blijft je vooruitgang dan?
Comment
-
Als je de indruk heb dat de onderkant voor loopt denk ik niet dat 6wkn bovenkant gevolgd door 6wkn onder veel zal uitmaken. Verders moet je eens goed kijken of de bovenkant wel echt achter loopt of dat het niet aan je je houding (schouders naar voren) of over ontwikkelde voorkant schouder ligt.
Ik zie namenlijk regelmatig dat een achterlopende bovenkant het gevolg is van 1 van bovenstaande (of een combinatie hiervan) en dat zodra mensen op hun houding gaan letten die achterlopende bovenkant verdwenen is.
Wat het tweede aangaat (over ontwikkelde voorkant schouder) als dit het geval is dan zal 6wkn alleen incline werk doen de zaak alleen maar verergeren, zeker als je hoek te stijl is.
Post staat trouwens in de verkeerde sectie => Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforumsAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostAls je de indruk heb dat de onderkant voor loopt denk ik niet dat 6wkn bovenkant gevolgd door 6wkn onder veel zal uitmaken. Verders moet je eens goed kijken of de bovenkant wel echt achter loopt of dat het niet aan je je houding (schouders naar voren) of over ontwikkelde voorkant schouder ligt.
Ik zie namenlijk regelmatig dat een achterlopende bovenkant het gevolg is van 1 van bovenstaande (of een combinatie hiervan) en dat zodra mensen op hun houding gaan letten die achterlopende bovenkant verdwenen is.
Wat het tweede aangaat (over ontwikkelde voorkant schouder) als dit het geval is dan zal 6wkn alleen incline werk doen de zaak alleen maar verergeren, zeker als je hoek te stijl is.
Post staat trouwens in de verkeerde sectie => Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
dus kan ik met dit 6 weke bove en 6 weke onder ook nog steeds lekker gains maken want als ik me borsten span zie ik ook dat toch onderkant veel beter is dan boven??? en schouders zijn mischien wel iets naar voren weet niet zeker, hoe kan ik dan schouders aanpakken?\
en die 6 weken verandering van boven onder borst doe ik ook speciaal om die prikkels te houden?Last edited by Neto61; 29-12-2012, 17:43.
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postdus kan ik met dit 6 weke bove en 6 weke onder ook nog steeds lekker gains maken want als ik me borsten span zie ik ook dat toch onderkant veel beter is dan boven??? en schouders zijn mischien wel iets naar voren weet niet zeker, hoe kan ik dan schouders aanpakken?\
en die 6 weken verandering van boven onder borst doe ik ook speciaal om die prikkels te houden?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostAls je de indruk heb dat de onderkant voor loopt denk ik niet dat 6wkn bovenkant gevolgd door 6wkn onder veel zal uitmaken. Verders moet je eens goed kijken of de bovenkant wel echt achter loopt of dat het niet aan je je houding (schouders naar voren) of over ontwikkelde voorkant schouder ligt.
Post staat trouwens in de verkeerde sectie => Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postdus kan ik met dit 6 weke bove en 6 weke onder ook nog steeds lekker gains maken want als ik me borsten span zie ik ook dat toch onderkant veel beter is dan boven??? en schouders zijn mischien wel iets naar voren weet niet zeker, hoe kan ik dan schouders aanpakken?\
en die 6 weken verandering van boven onder borst doe ik ook speciaal om die prikkels te houden?
Nee, je moet niet zo trainen zoals jij het zegt. 6 weken onder en dan 6 weken bovenkant slaat werkelijk nergens op. Het is 1spier en daar kun je hooguit wat nadruk leggen op boven en/of onderkant.
Train normaal vlak en incline (30 graden) het trekt wel bij.
Zoals al 2x is geopperd dat waarschijnlijk ook je houding door achterblijven van de achterkant schouders niet helemaal correct is. Dan staan je schouders naar voren.
Vergeet dus niet ook de achterkant schouders goed aan te pakken..
Pak ze bv mee met de rug training.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWat valt er niet te begrijpen aan de uitleg die je hebt gekregen van verschillende mensen hier?
Nee, je moet niet zo trainen zoals jij het zegt. 6 weken onder en dan 6 weken bovenkant slaat werkelijk nergens op. Het is 1spier en daar kun je hooguit wat nadruk leggen op boven en/of onderkant.
Train normaal vlak en incline (30 graden) het trekt wel bij.
Zoals al 2x is geopperd dat waarschijnlijk ook je houding door achterblijven van de achterkant schouders niet helemaal correct is. Dan staan je schouders naar voren.
Vergeet dus niet ook de achterkant schouders goed aan te pakken..
Pak ze bv mee met de rug training.
en was al vdg bezig met achterkant van me schouders + rug
en als julie je schema veranderen welke oefening van borst vervang je en welke oefening zijn dat??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-