Kleine mededeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleine mededeling

Beste leden van ons prachtige forum.

Het valt mij regelmatig op dat mensen constateren dat iets verkeerd staat of niet door de bocht kan. Echter komen deze zaken vrijwel nooit bij ons terecht. De report knop mag hiervoor ook gebruikt worden. Net zoals als voor de rest van het forum geld : blijf ontopic en ga geen zinlose crap reporten.

We weten dat er nog het volgende staat: Let op: Gebruik dit formulier ALLEEN om spam, reclame en kwalijke (kwetsende, ruziezoekende of beledigende) berichten te melden.
    Dit word in de toekomst nog aangepast.

op het moment dat je een post report komt hiervan een berichtje bij de mods en kunnen wij ernaar kijken. een bijvoeging als : verkeerde sectie, niet toepasselijk gedrag e.d. is voldoende.

Op deze manier kunnen wij samen met jullie het forum leuk en netjes houden. Wij kunnen ook niet elk bericht lezen, vandaar dat wij jullie hulp hierbij nodig hebben. Meldingen zullen voor de rest van het forum anoniem blijven.

Wij danken jullie allen voor jullie inzet en bijdrage op het forum. En om dit forum tot een succes te houden wordt BN binnenkort in een nieuw jasje gestoken.

Namens de modder-etters
    cu arround

nieuw jasje?
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Zal er rekening mee houden en leuk dat BN in een nieuwe jasje word gestoken, alhoewel ik het nu zo ook wel prettig vind, qua layout enz.
      keep the focus going!

Comment

Klinkt goed!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Leuke
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

dit heeft volgens mij niets met fitness of bodybuilding te maken, kan het niet naar de sectie Van alles en nog wat... (Off-Topic) ?.

nee flouw, zal het doen, zie vaak posts op verkeerde locatie maar wist niet dat de melding-knop daarvoor was

ben benieuwd naar het nieuwe jasje

Comment

Originally posted by marclux View Post
              dit heeft volgens mij niets met fitness of bodybuilding te maken, kan het niet naar de sectie Van alles en nog wat... (Off-Topic) ?.

nee flouw, zal het doen, zie vaak posts op verkeerde locatie maar wist niet dat de melding-knop daarvoor was

ben benieuwd naar het nieuwe jasje
              daar heb je gelijk in, echter omdat dit topic iets minder ververst dan de offtopic sectie en ik wel de mogelijkheid tot respons van leden wou open laten hier neergezet. =)

report knop is idd voor spam reclame en kwalijke berichten. maar viel me op dat er veel lezen zich storen aan de verkeerde geplaatste topics, vandaar dat we hierop inspringen

Comment

Ik erger me de laatste tijd ook kapot aan die k*t troll topics, en de mensen die voor elke vraag een nieuw topic openen
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                  Ik erger me de laatste tijd ook kapot aan die k*t troll topics, en de mensen die voor elke vraag een nieuw topic openen
                  Waarom stoor je jezelf aan mensen die voor ''elke'' vraag een nieuw topic openen?

Comment

Originally posted by corketa View Post
                    Waarom stoor je jezelf aan mensen die voor ''elke'' vraag een nieuw topic openen?
                    Ik doel meer op de mensen die meerdere vragen hebben en dat de dus voor "elke"vraag een apart topic openen, terwijl beter gewoon alles in een topic kunnen gooien

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                      Ik doel meer op de mensen die meerdere vragen hebben en dat de dus voor "elke"vraag een apart topic openen, terwijl beter gewoon alles in een topic kunnen gooien
                      Is al vaker geprobeerd, werkt leuk de eerste week en daarna heb je weer hetzelfde probleem.

Comment

probleem is dan dat het teveel kan vervagen en zo alles overzichtelijk blijft. echter topics over welke whey is de beste e.d hebben we al en kunnen gewoon nieuw leven ingeblazen worden als je daar in post =)

Comment

Oke bedankt voor de herinnering, heb de knop wel is gebruikt.
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

Een nieuw jasje, leuk Hopelijk niet zo'n jas:

Ik heb die knop ook wel eens gebruikt maar dat was alleen om een kloon van kontridder er bij te naaien
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wie heeft die plaatjes aan de onderkant verzonnen? Proberen we hier mensen te helpen met goede trainingen krijg je dat soort oefeningen:P Waar is de deadlift/squat/bench/chinups?

No hate, vind het alleen vreemd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X