Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
K1 is dus niet meer japans ? worden die wedstrijden van Glory uitgezonden ?
Hier in Japan hoor je er inderdaad nauwelijks nog over. Dat was een aantal jaren geleden wel anders. En op TV zie je het ook niet meer. Maar het zou kunnen dat je er op pay channels wel wat van kunt zien als je een abonnement hebt (heb ik niet).
Volgens mij is het laatste wat ik er van gezien heb een toernooi op oudejaarsavond.
De laatste k1 japanse versie idd net voor kerst (altijd) gweest.
Dit gevecht bijv. is dit uitgezonden gweest?
Remy Bonjasky vs. Tyrone Spong stond gepland om te vecht op 16 februari 2013 maar het is verschoven naar 23 maart 2013.Tijdens het GLORY 2 evenement won de drievoudige K-1 World Grand Prix kampioen Bonjasky na vier rondes van Braziliaan Anderson Silva in Brussel. Voor Bonjasky was het zijn comeback na 3 jaar afwezig te zijn geweest.
Drievoudig K-1 World Grand Prix kampioen Remy Bonjasky stond gepland om op 16 februari opnemen tegen Tyrone Spong in de Excel Arena in Londen, maar dit is verschoven naar 23 maart 2013. De wedstrijd is verschoven omdat Bonjasky 31 december vecht tijdens GLORY Grand Slam event en zou weinig tijd hebben om zich voor te bereiden. Het gevecht tegen Spong is in overleg verschoven naar 23 maart 2013.
Spong heeft zijn laatste vier kickboks op rij gewonnen en maakte op 3 november zijn MMA-debuut bij de World Series of Fighting. Hij won zijn MMA wedstrijd met een KO in de eerste ronde tegen Travis Bartlett.
Het is de eerste keer dat beide vechters tegenover elkaar staan.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment