Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jaja ik zal er dit jaar ook weer bij zijn, niet op het podium zoals vorig jaar maar zal er wel rondlopen
Ik weet ook nog niet welle dag ,vorig jaar was ik de zaterdag gegaan en viel best mee, ga nu wel een winkelkarretje meenemen want zo heel de dag rondlopen met al die sups is ook geen werk
Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 20 2005,09:56)]Is dit jaar van 5 t/m 8 mei in Messegelände Essen ( Duitsland )
Is een hele grote fitness-beurs met alles wat daarbij hoort.
Greets...
Juist. 5 & 6 mei is echter voor de branche en 7 & 8 mei voor publiek.
@ Corina: Essen is ca. 2 uur rijden. Ideaal om de 'Hayabusa' even uit te garage te trekken. Ik zou het wel weten...
@ Iedereen: zeker weten dat we elkaar gaan ontmoeten dit keer, waarde vrienden! Je kunt mij wederom herkennen aan een rode roos.
Citaat[/b] (Purple @ Mrt. 20 2005,12:25)]Ik wil zeker wel gaan. maar is 1 week voor mijn wedstrijd.. En even zien hoe alles loopt en ik iemand kan vinden waarmee ik mee wil.. haha...
Je mag hopen dat je iemand vind die joú mee wil nemen,hehehe...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment