my motivational vids

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• my motivational vids

bodybuilding motivation 2013-prepare to do anything! - YouTube

naar aanleiding van vorige sneak peak in de avond erachter gezeten om 'm af te maken...

whats your opinion?
    Make it happen, shock everyone!

Wie is dat op 1:20. Mooie poses. En die peak op 3:25.....
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

vid ziet er goed uit!

Alleen persoonlijk vind ik het geen fijne muziek voor achter zo'n filmpje
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

1.20 flex wheeler.. 3.25 geen idee.

Comment

filmpje is opzich goed, muziek past er alleen niet bij gip

offtopic: goodnight!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Meer met muziek/video sync gaan spelen. op 1:01 tot 3 gaat dat bijvoorbeeld aardig nice. Accidental of?
            Op 1:20 bijvoorbeeld, dat getik kan je gebruiken om bij elke tik een ander droomfysiek te laten zien.
            Probeer te spelen met pan/zoom functie, en gebruik geen video's met een watermark
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
              vid ziet er goed uit!

Alleen persoonlijk vind ik het geen fijne muziek voor achter zo'n filmpje
              thnks, zal volgende keer andere muziek gebruiken om meer mensen te trekken...

iemand ook enig idee hoe je meer vieuws kan krijgen? (jaja wil nog meer filmpjes maken)

Comment

3.25 is micheal kefalianos, Leuk filmpje gip!
                Mind is everything.

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                  Meer met muziek/video sync gaan spelen. op 1:01 tot 3 gaat dat bijvoorbeeld aardig nice. Accidental of?
                  Op 1:20 bijvoorbeeld, dat getik kan je gebruiken om bij elke tik een ander droomfysiek te laten zien.
                  Probeer te spelen met pan/zoom functie, en gebruik geen video's met een watermark

thnks, ik zal volgende keer wat uitgebreider doen eerste keer dat ik dit echt doe. volgende gaat wat meer tijd inzitten dan

Comment

Tering die wheeler zag er goed uit in zn jonge jaren. Maar precies wat al mensen al eerder aangaven, muziek is niet echt mijn smaak. Moet een rot klus geweest zijn om al die twee seconden stukjes film te knippen en plakken.

Maak anders wat motivational vids van jezelf hehehe, wat marketing erbij en GIP is een merk.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

als een filmpje goed in elkaar zit krijg je vanzelf meer views!

Originally posted by Nocerino View Post
                      Tering die wheeler zag er goed uit in zn jonge jaren. Maar precies wat al mensen al eerder aangaven, muziek is niet echt mijn smaak. Moet een rot klus geweest zijn om al die twee seconden stukjes film te knippen en plakken.
                      Originally posted by Nocerino View Post

Maak anders wat motivational vids van jezelf hehehe, wat marketing erbij en GIP is een merk.

Youtube maar eens naar Flex Wheeler '93 Olympia daar was hij geloof ik iets van 26 jaar, knetter hard en een super fysiek!
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Wheeler is eindbaas.

Nice vid chef, vind alleen de muziek idd niks. Beelden wel.
                        Voor meer vieuws, goeie vids maken, en op een ander account je filmpjes droppen onder andere fitnesskanalen wil ook helpen. Je kan ook views kopen om zo meer mensen te trekken maar daar prikt yt volgens mij zo doorheen.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          thnks, ik zal volgende keer wat uitgebreider doen eerste keer dat ik dit echt doe. volgende gaat wat meer tijd inzitten dan

haha in video bewerking kan zo ongelofelijk veel tijd gaan zitten! Voor een filmpje van 3 minuten kun je al makkelijk een week bezig zijn. Al helemaal als je bekend word met effecten/transitions.
                          Ik hoop overigens niet dat je van karakter al te perfectionistisch bent...hoewel dat eigenlijk niet te verwachten is van een BB.. Maar dat maakt de hele boel kwa tijdsinvestering nog erger
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by jobr View Post
                            als een filmpje goed in elkaar zit krijg je vanzelf meer views!

Youtube maar eens naar Flex Wheeler '93 Olympia daar was hij geloof ik iets van 26 jaar, knetter hard en een super fysiek!
                            Flex Wheeler Bio and Contest - YouTube

Dat zullen mooie jaren geweest zijn. Maar geen offtopic meer .

Comment

Oh Gipster ik zou er ook van die tekst stukjes doorheen pleuren, of aan het begin. Als het aansluit is dat zo lekker imo.

Gewoon het geluid uit die motivational speeches gebruiken. (Ja tekst stukjes was misschien wat onduidelijk.)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X