apart mdaa toevoegen aan je pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• apart mdaa toevoegen aan je pre-workout

Net in de sportschool hoorde ik 2 gasten kibbelen met elkaar, denk dat ze 4 weken totaal trainde.
    ik hoorde ze praten over dat ze apart mdaa pillen kochten en dat later toevoegde aan hun eigen preworkoutpotje.
    ben je dan geschift ofwa.

Dmaa?
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Doe ik ook?

DMAA trouwens? Dacht toen ik 't opende MDMA, dan zul je lekker door de gym lopen haha.

Nee mr srs in Nederland heb ik van ebay een potje met dat spul in capsules die slik ik eentje samen met caffeïne voor de training
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Doe ik ook?

DMAA trouwens? Dacht toen ik 't opende MDMA, dan zul je lekker door de gym lopen haha.

Nee mr srs in Nederland heb ik van ebay een potje met dat spul in capsules die slik ik eentje samen met caffeïne voor de training
        Ik dacht ook MDMA hahaha. Vroeger waren er PWOs met DMAA toch? Het zal niet voor niks afgeschaft zijn
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Dmaa, krijg er een slappe lul van. Srs, kan ehm twee dagen niet stijf krijgen. Eerste keer was ik helemaal in paniek, dacht dat ik anabolen ofzo had gebruikt en wilde nolvadex kopen rolflmao. Dat was een week lang......

Dus fuck die shit.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet iedereen, heb ook DMAA pillen gebruikt merkte totaal niks van slappe lul of iets dergelijks. Wel niet normaal ligt in m'n hoofd en zeeer agressief, kan ook door andere inhoud van die pil komen. Overigens is de reden dat DMAA is verbannen hier in Nederland toch dat ze nog steeds niet voor een volle 100% weten wat de gevolgen van die geranium plant is?

Maar ja, liever niet nee.

Comment

MDAA, ik zat ook al met gespitste oren waar dit heen zou gaan. Is best lekker in een pilletje, maar zou het niet in je pwo douwen.

DMAA, ik vond het geen spetterend verhaal. Werd er kneiterwaus van, beter trainen, nee. Was meer lekker voor tijdens het gamen en dan de muziek hard en echt van de wereld klappen.

Slappe lul verhaal, mwah. Hij krimpt wel (gelukkig tijdelijk) flink bij gebruik, maar het effect is niet echt langdurig (paar uur).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dmaa is dat hetzelfde als geranamine? Dacht het wel, zit ook in Hard! van bf, vind het super chill. heb nog steeds daar wat van staan en gebruik het voor mijn lb dagen.
                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                Doel eind 2015: 100kg
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Recent onderzoek heeft aangetoond dat je penis voorgoed kleiner en slapper wordt wanneer je het vaker dan 5x per maand gebruikt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Recent onderzoek heeft aangetoond dat je penis voorgoed kleiner en slapper wordt wanneer je het vaker dan 5x per maand gebruikt.
                    Oke dit gaat em dus zeker niet worden......

Comment

Hehe.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        haha ja hooor,, mag jij hier het artikel posten aangezien je dat toch al regelmatig doet
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Eindelijk een pilletje om eindelijk me lul wat kleiner te krijgen.
                          Een dag niet getraind...

Comment

Daarom is die van mij plots verdwenen deed elke dag 3 pilletjes dmaa

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              Eindelijk een pilletje om eindelijk me lul wat kleiner te krijgen.
                              Hebben ze ook pilletjes om je grote mond wat kleiner te krijgen?
                              Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X