Hemelvaart?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Moet zo gewoon werken. Supermarkt is gewoon open

Comment

Weet precies wat het inhoudt, ben Christelijk opgevoed. Het klinkt alleen altijd wat krom om iemand een "fijne Hemelvaart" te wensen..... :P
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar doe je er ook wat aan beau, valt er überhaupt iets te vieren?

Comment

Gym dicht

Comment

Hoe eeeh..... hoe viert men dat dan?
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Dan vliegt die gast de hemel in, toch?
              Vandaag doet Branch Warren al zijn oefeningen met een paar bijbels die aan zijn riem hangen. Anders zakt hij naar de hel.
              Doe normaal man. Beetje respect voor mensen die daar wel in geloven. Iedereen reageert normaal en jij moet weer zon kutantwoord geven. Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan gewoon niks.

OT: Ja ik ben dus gelovig, vanmorgen naar de kerk geweest en de rest is voor mij ook gewoon een lekker dagje vrij. Vanmiddag bbq'en met broers en aanhang. Morgen gewoon weer aant werk.
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Vroeger stonden de mensen op Hemelvaartsdag al voor dag en dauw om drie uur 's nachts op. Men ging zingend met blote voeten door het gras lopen, omdat men verwachtte dat dit ritueel een magische of genezende werking zou hebben. Dit werd dauwtrappen genoemd of men hield het heilig water van de kerk met toestemming, waar men het gebruikt om de grond heilig te maken en de regels uit bijbel te gebruiken.

Dit is oorspronkelijk het idee van hemelvaart

Bron: Wikipedia
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Maar doe je er ook wat aan beau, valt er überhaupt iets te vieren?
                  Nee, het is niet echt iets dat gevierd wordt. Vroeger gingen we op die dag naar de kerk en kregen we het verhaal te horen. Tegenwoordig is het gewoon een extra vrije dag.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                    Vroeger stonden de mensen op Hemelvaartsdag al voor dag en dauw om drie uur 's nachts op. Men ging zingend met blote voeten door het gras lopen, omdat men verwachtte dat dit ritueel een magische of genezende werking zou hebben. Dit werd dauwtrappen genoemd of men hield het heilig water van de kerk met toestemming, waar men het gebruikt om de grond heilig te maken en de regels uit bijbel te gebruiken.

Dit is oorspronkelijk het idee van hemelvaart

Bron: Wikipedia

Nee, toch.....Dat is ook gewoon een invulling die mensen eraan hebben gegeven. Dat dauwtrappen op Hemelvaart bestaat overigens nog steeds, wordt hier in het dorp elk jaar in het zwembad gedaan.
                    Maar het echte verhaal van Hemelvaart is toch wel dat Jezus naar de Hemel terugkeerde, zoals de naam ook al aangeeft. :P

Comment

Goh, vroeger wist ik het wel (christelijke basisschool). Maar weer even het geheugen opfrissen
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wow, goed dat ik dit topic net nog even doorlees want die sportschool waar ik train is maar tot 13:00 open vandaag .

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Goh, vroeger wist ik het wel (christelijke basisschool). Maar weer even het geheugen opfrissen
                          Van Pinksteren weet helemaal niemand meer wat het inhoudt en komt men niet verder dan "eh...een extra vrije dag?". :P

Comment

Pinksterren kwam die weer naar beneden als het goed is :P

Comment

Mijn gym is wel gewoon open van 10 tot 2u maar heb vandaag een bankdagje . Waar deze dag om draait interesseerd me geen ene fuck.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                                Doe normaal man. Beetje respect voor mensen die daar wel in geloven. Iedereen reageert normaal en jij moet weer zon kutantwoord geven. Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan gewoon niks.

OT: Ja ik ben dus gelovig, vanmorgen naar de kerk geweest en de rest is voor mij ook gewoon een lekker dagje vrij. Vanmiddag bbq'en met broers en aanhang. Morgen gewoon weer aant werk.
                                Ik heb ook gelezen dat Branch Warren dat gaat doen hoor. Blijkbaar is hij erg gelovig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X