Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
IK draag bijna nooit strakke kleding, het enige nadeel en tegelijk ook voordeel is dat van nette kleding merken zoals Mexx, Levi's, Replay, Cousteau e.d. De XL's me toch redelijk strak zitten. Twee jaar geleden droeg ik ook wel eens een strak shirt, nu draag ik meestal iets wijdere kleding, omdat ik vind dat als je echt groot bent dat in alle kleding wel ziet.
Ik merk dat ik me ook vaak erger aan die scheermes gasten, die enorm breed lopen. Ik vind mezelf geen klein ventje met mijn 106 kg, maar ik kan nog steeds normaal lopen hoor en om nou te zeggen dat die scheermes gasten breder zijn dan ik, hmm, meestal niet. (dat je zo loopt als je echt volle bak breed bent dan heb ik er ook geen moeite mee, ik loop alleen zo na een goeie training als ik door de pomp mijn eigen shirt nog niet meer uit kan trekken)
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Ik lachte naar zoon "bredekerel" en maakt een bodybuiling actie, beetje flauw maar hij had een strak t-shirtje aan met zwart en witte strepe. Eentje die strak HOORT t zitte maar bij hem aan zijn armen los kwam, verder was er niets gespierds aan. Hij leek meer op een wielrenner of hardloper.
Hij vond t niet zo leuk, dus ik bood gelijk netje's men exus aan, maar t was al te laat.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment