Halve reps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee michael, die kun je niet achterwege laten. Je zal ook de volle rom moeten maken.
    Weet je ook wat er mis is met je elleboog?

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
      Nee michael, die kun je niet achterwege laten. Je zal ook de volle rom moeten maken.
      Weet je ook wat er mis is met je elleboog?
      Oke jammer Me kraakbeen was kapot gegaan door het boksen. Een jaar geleden ben ik geopereerd. Ze hebben een stuk kraakbeen weg gehaalt en gaatjes in me bot geprikt waardoor er littekenweefsel ontstaat. Die methoden heet microfracture. Dat litteken weefsel is een soort vervanging voor kraakbeen, het is echter niet zo sterk als normaal kraakbeen.

Comment

Originally posted by michael- View Post
        Dus ik dacht als ik een gedeelte van de uitvoering kan skippen(het laatste gedeelte) kan ik veel zwaarder gaan.
        Theorie achter PFT is dat je in het sterkste deel van je ROM traint en dat het extra gewicht compenseert voor de kleinere ROM..

Ben zelf van mening dat het periodiek werkt maar dat het ook erg belastend is voor je gewrichten ed waardoor je het geen langere perioden moet gebruiken.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Oke, als het belastend is voor je gewrichten zie ik er van af.. Misschien iets voor later!
          Thanx for info

Comment

Originally posted by michael- View Post
            Oke jammer Me kraakbeen was kapot gegaan door het boksen. Een jaar geleden ben ik geopereerd. Ze hebben een stuk kraakbeen weg gehaalt en gaatjes in me bot geprikt waardoor er littekenweefsel ontstaat. Die methoden heet microfracture. Dat litteken weefsel is een soort vervanging voor kraakbeen, het is echter niet zo sterk als normaal kraakbeen.
            Ik zou er dan toch maar heel voorzichtig en zuinig op wezen.
            Maar zoals 3XL al aanhaalt het werkt niet altijd even goed ook, het is idd behoorlijk belastend voor de gewrichten.
            Ook doordat je maar een klein stukje van het gewricht belast op dat moment, loop je ook kans dat je door de korte beweging het vocht er tussen uit perst..
            Dus het smeermiddel raakt dan niet overal meer waar het nodig kan zijn. En dat brengt weer onnodige slijtage met zich mee.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Ik zou er dan toch maar heel voorzichtig en zuinig op wezen.
              Maar zoals 3XL al aanhaalt het werkt niet altijd even goed ook, het is idd behoorlijk belastend voor de gewrichten.
              Ook doordat je maar een klein stukje van het gewricht belast op dat moment, loop je ook kans dat je door de korte beweging het vocht er tussen uit perst..
              Dus het smeermiddel raakt dan niet overal meer waar het nodig kan zijn. En dat brengt weer onnodige slijtage met zich mee.
              Klinkt gewoon eng.. ik heb volgens mij een blessure fobie xd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X