Wat is jullie motivatie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn motivatie heeft een enorme boost gekregen sinds ik het topic van Mvos volg. Ik hoop er ooit ook zo bij te kunnen lopen.

Comment

hoe lelijker anderen het vinden
      hoe mooier ik het vind

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
        hoe lelijker anderen het vinden
        hoe mooier ik het vind

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
          Wahahahaah
          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik plan in mijn leven doelen, heb ik dat gehaald wil ik die doel overtreffen meestal plak ik foto's op mijn telefoonscherm en pc. Bv. van een bodybuilder van mijn streef gewicht heb ik die gehaald een andere plakken die iets zwaarder en drooger staat, ben ik een dagje lui of moe of eender welke domme excuus dan kijk ik ernaar en dan weet ik weer waarvoor ik het doe.
            Dat doe ik met alles ook met mijn leven. Dit is mijn motivatie

Comment

Originally posted by Greco View Post
              Ik plan in mijn leven doelen, heb ik dat gehaald wil ik die doel overtreffen meestal plak ik foto's op mijn telefoonscherm en pc. Bv. van een bodybuilder van mijn streef gewicht heb ik die gehaald een andere plakken die iets zwaarder en drooger staat, ben ik een dagje lui of moe of eender welke domme excuus dan kijk ik ernaar en dan weet ik weer waarvoor ik het doe.
              Precies hetzelfde als in ''I want to look like that guy '' haha
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

dat is idd mijn doel eeldesports

Comment

Noem eens een voorbeeld wat je al behaald hebt..ben nu wel nieuwsgierig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Noem eens een voorbeeld wat je al behaald hebt..ben nu wel nieuwsgierig.

Ik kreeg wel een melding dat mijn profielfoto gecopieerd was!
                    Last edited by rain; 30-11-2013, 14:08.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha..

Comment

Originally posted by wtfdennis View Post
                        Mijn motivatie heeft een enorme boost gekregen sinds ik het topic van Mvos volg. Ik hoop er ooit ook zo bij te kunnen lopen.
                        Thanks man,

Dat is ook de reden dat ik log,niet alleen voor mezelf,maar als andere er iets aan hebben vind ik het super.
                        Op het moment voel ik me behoorlijk ecto en schraal,maar dat zal met 10+ kilo nog steeds zo zijn
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                          Thanks man,

Dat is ook de reden dat ik log,niet alleen voor mezelf,maar als andere er iets aan hebben vind ik het super.
                          Op het moment voel ik me behoorlijk ecto en schraal,maar dat zal met 10+ kilo nog steeds zo zijn
                          Haha nou het is gewoon zo Succes met je log kerel

Comment

Nu ben ik weer pas begonnen met trainen (aangezien mijn werk ongeval), maar mijn doel is als jaco de bruyn die staat toch op mijn beeldscherm. Maar zoals in mijn dagelijks leven wat ik al heb vervult pas een huis gekocht. Een jaar geleden een audi gekocht die ik graag wilde! Nu is mijn volgende doel een huis te kunnen kopen in het land waar ik vandaan kom.

Comment

Nu ben ik weer pas begonnen met trainen (aangezien mijn werk ongeval), maar mijn doel is als jaco de bruyn die staat toch op mijn beeldscherm. Maar zoals in mijn dagelijks leven wat ik al heb vervult pas een huis gekocht. Een jaar geleden een audi gekocht die ik graag wilde! Nu is mijn volgende doel een huis te kunnen kopen in het land waar ik vandaan kom.
                              Jaco de Bruyn, jij bent van plan anabole steroïden te gebruiken?

Comment

Originally posted by NickP View Post
                                Jaco de Bruyn, jij bent van plan anabole steroïden te gebruiken?
                                Ik heb het in verleden verschillende keer ook gedaan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X