Ik Baal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik Baal

Ik heb Dynobet ingeschakeld en bij hem een voedingsscheme en trainingsschema en algemeen advies gekocht. Nu 4 weken bezig en ging super. Hield me aan het dieet en trainen als een beer. Binnen maand best wat vet kwijt.
    Tot dat ik eergisteren ging boksen. En tijdens het sparren sloeg mn maat iets te hard plus ik had een hele rare houding. Gevolg: 1 gebroken rib en twee gekneusde ribben.
    Nu kan ik 6 tot 8 weken niet kracht trainen. %^@#$$%@$^&&@
    Ik baal echt zwaar
    :'(
    You can not become LEGenDArY without Legday

Pfff, das zeker klote man! !
    Maar laat je er niet door uit het veld slaan he!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat is vrij kut Bilo,maar ik ga er vanuit dat je Dyno al op de hoogte hebt gebracht en dat je voedingsschema zo aanpast is dat je vp hetzelfde bijft op zijn minst.

Ribben zijn in ieder geval niet je mond,dus van slecht eten naar binnen proppen kan geen spraken zijn.

Sterke man,
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
        Dat is vrij kut Bilo,maar ik ga er vanuit dat je Dyno al op de hoogte hebt gebracht
        nog niet. Ik weet dat het raar klinkt maar ik was er echt even emotioneel onder. Ik was zo lekker bezig.

Comment

Natuurlijk is het kut en zit je niet op zo'n tegenslag te wachten,maar het is nu eenmaal gebeurd.

Nu kun je 2 dingen doen:
          1/je hoofd laten hangen en jezelf volvreten en uiteindelijk dikker/vetter/zwaarder zijn dan voordat je begon.

2/de schade zoveel mogelijk beperken omdat je al zo goed bezig bent en na de periode vrolijk weer veder gaat met je uitstekende progressie.

Mijn tip vd week,........ik zou voor 2 gaan
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ja ik snap je!!! Is echt klote als je hierdoor in de weg gezeten wordt!
            Plan B dus!
            Just do it!!!!

Comment

Kloten man, tegenslagen zijn altijd vervelend. Maar blijf streven, hou je motovatie hoog in voor je het weet ben je beter! Kop op kerel!
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Balen man. Zoals hierboven al vermeld. Motivatie proberen te houden met deze tegenslag
                Stats: 74kg at 11%
                Vision: 85kg at 8%

Comment

Hey Bilo,

Dit is echt super vervelend voor je en ik leef met je mee. Wat iedereen al aangeeft in dit topic klopt absoluut. Het is erg belangrijk om de motivatie hoog te houden en niet een grote terugval te maken. Zonder training, ligt je behoefte niet meer rond de 3000 kcal, maar eerder rond de 2300-2350 kcal. Met je huidige inname zit je op rustdagen op 2200 kcal. Het lijkt mij het beste wanneer je de komende tijd wanneer je niet kan trainen, de voeding aanhoudt voor rustdagen. In het begin zal je gewicht toch nog wat blijven zakken (verminderde glycogeen opslag in spieren), maar zal na een tijdje minimaliseren.

Hopelijk ben je snel weer hersteld.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

wegens drukte met school en werk moest ik m'n training 2 maanden stil zetten.
                    Bale was het zeker. Mijn voeding was in ieder geval in orde zoals altijd. En na die 2 maanden toen ik weer begon met trainen, kwam ik wel goed terug op vorm. Dus wat ik je als tip kan geven is dat je je voeding wel moet aanhouden.

Comment

Laat ik beginnen met te bevestigen dat zoiets uitermate teleurstellend is, zeker als je voor je gevoel net lekker bezig bent.

Daarnaast kan ik ook zeker beamen dat je voeding onder controle houden erg belangrijk is. Toen ik er 1,5 jaar noodgedwongen er uit gelegen heb, heb ik een gigantische achteruitgang in mijn fysiek weten te vertragen door toch zoveel mogelijk op mijn voeding te letten. Lees (5kg gewichtverlies en toename van vetmassa, de afname van VVM is dus groter dan 5kg gewicht. Dat moge duidelijk zijn).

Terwijl als je 1-1,5 jaar vooral cardio ndoet en niet op je eten let dan blijft er van de meeste op dit forum niets over qua massa/fysiek.

Kortom, probeer je voeding op orde te houden. Pas je kcal inname aan en roei met de riemen die je hebt. Houd je motivatie hoog. Kijk niet naar wat je niet meer kan, maar wat je nu nog wel kan (namelijk op je voeding blijven letten).

Een spoedig herstel toegewenst.
                      Last edited by Iron Mind; 22-02-2014, 09:26.
                      "Straight outta gym"

Comment

Bedankt allemaal. Ik zal mijn voeding aanpassen.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          nog niet. Ik weet dat het raar klinkt maar ik was er echt even emotioneel onder. Ik was zo lekker bezig.
                          Dat kan ik mij heel goed voorstellen Bilo, maar kopop kerel je vecht je straks weer terug.

Comment

2 stappen vooruit en 1 terug!
                            kom op bilo iemand met jou drift en wil om te leren komt er wel. neem even de rust die je lichaam nodig heeft en kom daarna kneiter hard terug!

Comment

Nu 3 weken geleden en de eerste 2 weken waren erg pijnlijk. Maar nu herstel ik supersnel. Vandaag bij arts geweest en ik mag weer beginnen met cardio zolang ik ribbenkast stil hou. Dus crosstrainer of hometrainer :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X