vraag over ub/lb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over ub/lb

ik zou graag binnenkort met een ub/lb (van de stickies) beginnen voor wat afwisseling en motivatie dat het weer wat leuker word

maar heb enkele vragen, waar ik nieuwsgierig over ben

ik train al ongeveer 2 jaar ben erg vooruit gegaan zelfs doel behaald en nu lichtjes achteruit maar mijn armen lopen achter.

bij ub/lb heb je weinig biceps/ triceps oefeningen zullen mijn armen wel genoeg mee groeien??

kracht stats nu
    BP1x90kg
    Squat5x140kg
    deadlift1x130kg
    Last edited by Neto61; 29-05-2014, 19:59.

Die uit de stickies? Zit sowieso meer dan zat tricep in, wat mij betreft ook meer dan zat bicep althans ik merk het verschil met krachtschema's die ik hiervoor deed wat betreft bicep.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ALs je ze 2x per week pakt is toch prima . maar als je niet achter een schema staat zou ik het ook niet doen .
      dan kan je beter een split doen met een bicep/tricep dag , je moet doen waar je resultaten mee haalt , en waar je gelukkig mee bent
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X