Sportschool zoeken, suggesties?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportschool zoeken, suggesties?

Ik zit momenteel bij een sportschool in Rotterdam, maar het krachttrainingsgedeelte is redelijk klein en als er meer dan 3 mensen krachttraining gaan doen is het al snel vol op de vloer (ik zit bij Stoker, verder is het personeel gewoon heel aardig en de mensen zelf ook). Ik zoek een sportschool waar het niet te druk wordt op de krachtafdeling en waar de toestellen goed zijn. Bij mijn huidige fitness kraken een aantal van die toestellen en dat werkt niet zo heel erg fijn.

Ik heb ook gefitnest bij Fit for Free en ik vond dat zo onpersoonlijk, het personeel, maar ook de mensen zelf. Ik heb gekeken naar Achmea Healthcenter, maar die gaan blijkbaar failliet of worden overgenomen of iets dergelijks. David Lloyd leek me ook een goede keus, maar ik weet niet of het aangeraden wordt.

Is er iemand die me kan helpen bij een keuze en voor- en nadelen op een rijtje kan zetten? Ik heb namelijk geen enkele ervaringen met andere sportscholen dan Fit for Free en Stoker Fitness.

Ga eens bij The Fitness club langs op de Zomerhofstraat of bij Blijdorp. (Zomerhof heeft mijn voorkeur)

Ik train daar ook regelmatig en het bevalt me prima,als je je aanmeld kun je bij alle fitness club's trainen.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

sowieso niet naar een Achmea Health Center gaan. Heb daar zelf voor mijn stage rondgelopen. Wat daar rondloopt is allemaal het zooitje van Nederland in beweging van 's ochtends vroeg op tv. Omdat het hier op ingesteld is kun je hier ook niet fijn trainen ( dumbels tot 20Kg, geen squat rack en noem het maar op)
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by Mvos View Post
        Ga eens bij The Fitness club langs op de Zomerhofstraat of bij Blijdorp. (Zomerhof heeft mijn voorkeur)

Ik train daar ook regelmatig en het bevalt me prima,als je je aanmeld kun je bij alle fitness club's trainen.
        Dat zou op zich ook wel een optie kunnen zijn. De prijs (22 euro per maand onbeperkt) is goedkoper dan mijn huidige fitness. Misschien zou ik een keertje langs moeten gaan. Hoe zit het qua drukte etc.? Is het daar bij de krachtafdeling vol rond 17:00-18:00? Dat is bij mijn huidige fitness dus het probleem.

Comment

Originally posted by emielos View Post
          sowieso niet naar een Achmea Health Center gaan. Heb daar zelf voor mijn stage rondgelopen. Wat daar rondloopt is allemaal het zooitje van Nederland in beweging van 's ochtends vroeg op tv. Omdat het hier op ingesteld is kun je hier ook niet fijn trainen ( dumbels tot 20Kg, geen squat rack en noem het maar op)
          Oké, die valt dus ook af. Thanks!

Comment

Originally posted by supermarr View Post
            Dat zou op zich ook wel een optie kunnen zijn. De prijs (22 euro per maand onbeperkt) is goedkoper dan mijn huidige fitness. Misschien zou ik een keertje langs moeten gaan. Hoe zit het qua drukte etc.? Is het daar bij de krachtafdeling vol rond 17:00-18:00? Dat is bij mijn huidige fitness dus het probleem.
            17:00 / 20:00 zijn altijd piektijden en drukte blijf je houden,maar 17:00 / 18:00 is nog wel te doen.
            Het is ook redelijk afhankelijk vd dag.

Op de zomerhofstr. heb je 2 verdiepingen ,dus 3 vloeren met kracht spul waarbij de bovenste verdieping het meest "hardcore" is en de begane grond een combi is met cardio.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

David Loydd is diefstal. 60 euro per maand voor studenten! En 90 voor niet studenten.
              Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                17:00 / 20:00 zijn altijd piektijden en drukte blijf je houden,maar 17:00 / 18:00 is nog wel te doen.
                Het is ook redelijk afhankelijk vd dag.

Op de zomerhofstr. heb je 2 verdiepingen ,dus 3 vloeren met kracht spul waarbij de bovenste verdieping het meest "hardcore" is en de begane grond een combi is met cardio.
                Nou ja, ik denk dat ik maar eens ga kijken. Ik wil wel kunnen fitnessen namelijk...

Originally posted by Whahaha View Post
                David Loydd is diefstal. 60 euro per maand voor studenten! En 90 voor niet studenten.
                Ik ben een student, maar ik heb een rondleiding geboekt op de website. Hun website is sowieso heel vaag, aangezien er geen prijzen vermeld staan. En ik had me dus aangemeld, en ik kreeg een melding dat zij contact met mij zullen opnemen. Ik ben heel erg benieuwd. Wat zouden verdere opties zijn?

Comment

Originally posted by supermarr View Post
                  Nou ja, ik denk dat ik maar eens ga kijken. Ik wil wel kunnen fitnessen namelijk...

Ik ben een student, maar ik heb een rondleiding geboekt op de website. Hun website is sowieso heel vaag, aangezien er geen prijzen vermeld staan. En ik had me dus aangemeld, en ik kreeg een melding dat zij contact met mij zullen opnemen. Ik ben heel erg benieuwd. Wat zouden verdere opties zijn?
                  Het gaat zo. Je krijgt een mooie dame als rondleidster, je mag hopen dat ze Nl spreekt want veel spreken alleen engels in het kader van we zijn een Engelse club. Rondleiding lalalalaal.... En dan gaat ze met je zitten en zegt ze wat de prijs is. Dan schrik je me toch de klere... En vervolgens zit ze er zo bij van tekenen nu. Maar misschien bevalt het jouw wel.
                  Hard work Pays off!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X