Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe lang train je al? Mijn ervaring is dat veel mensen na een jaar of 3 ongeduldig worden en dan aan ondersteuning gaan denken (ook degenen die genen die de eerste 1-2 jaar roepen nooit iets te zullen gaan nemen)
Ik wil hier niet mee zeggen dat iedereeen na een jaar of 3 gaat gebruiken maar dat als iemand gaat gebruiken dit vaak na een jaar of 3 is.
Hoe lang train je al? Mijn ervaring is dat veel mensen na een jaar of 3 ongeduldig worden en dan aan ondersteuning gaan denken (ook degenen die genen die de eerste 1-2 jaar roepen nooit iets te zullen gaan nemen)
Ik wil hier niet mee zeggen dat iedereeen na een jaar of 3 gaat gebruiken maar dat als iemand gaat gebruiken dit vaak na een jaar of 3 is.
Dat klopt helemaal,ook als ik naar mezelf kijk.
Maar tegenwoordig is het geen 3 jaar meer,maar eerder 1 jaar.
Voor het internettijdperk waren het vooral 20+'ers die gingen gebruiken,ik denk dat minimaal 30% jonger dan 20 is en gaan gebruiken.(en minder dan 2 jaar trainen).
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment