PL - basic programming

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PL - basic programming

Ik vind bijna al zijn filmpjes erg interessant en vooral goed doordacht.

Deze is ook weer erg goed en zeker goed voor iedereen eens te kijken,voordat men zo maar weer een "beginner" een programma in de schoot werp.

Ben ik ook weleens benieuwd wanneer er weer eens iemand met echt PL plannen een goed log wil openen met een wedstrijd in het vooruitzicht en een doordacht programma.

Daar bedoel ik niet van die hybrid progamma's e.d. mee maar gewoon full on PL.
    (waar zijn de belgen heen )

zoals ik laatst in mijn log al zei heb ik gepraat met een strenght coach die het wel zag zitten om samen een plan uit te werken voor PL beginners wedstrijd en we zijn de laatste tijd erg vaak in gesprek over hoe we dit kunnen aanpakken en of we dit om mijn BB heen kunnen plannen in 2015.

Ben wel benieuwd wat jullie vinden van dit fimpje en zijn kijk op programma's

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Deze blijven ook echt goed!

Last edited by Mvos; 08-08-2014, 17:17.

Comment

Comment

Comment

Originally posted by Mvos View Post
            Ik vind bijna al zijn filmpjes erg interessant en vooral goed doordacht.

Deze is ook weer erg goed en zeker goed voor iedereen eens te kijken,voordat men zo maar weer een "beginner" een programma in de schoot werp.

Ben ik ook weleens benieuwd wanneer er weer eens iemand met echt PL plannen een goed log wil openen met een wedstrijd in het vooruitzicht en een doordacht programma.

Daar bedoel ik niet van die hybrid progamma's e.d. mee maar gewoon full on PL.
            (waar zijn de belgen heen )

zoals ik laatst in mijn log al zei heb ik gepraat met een strenght coach die het wel zag zitten om samen een plan uit te werken voor PL beginners wedstrijd en we zijn de laatste tijd erg vaak in gesprek over hoe we dit kunnen aanpakken en of we dit om mijn BB heen kunnen plannen in 2015.

Ben wel benieuwd wat jullie vinden van dit fimpje en zijn kijk op programma's

Net voor een nieuwe sportschool wezen kijken vandaag 'verhuist' naar Eindhoven, studeren. Zijn daar erg fanatiek met PL, oa op nationaal niveau deden er een aantal mee die er trainde begreep ik net.

Met de eigenaar gesproken, deze week kijken we naar mn techniek en max, waar ik nu sta daarmee en vanaf volgende maandag onder zijn toeziend oog met een schema van hem trainen. Zes weken opzet en aan het eind onder begeleiding toppen, van daaruit weer verder kijken.

Eerst wilde hij iig eens zien hoe ik er voor stond dan pas die zes weken invullen in meer detail, maar wel al zin in om aan te beginnen

Wellicht ook weer een log starten volgende week
            Last edited by FitnessBoer; 01-09-2014, 22:29.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Later bekijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X