bankdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    Niet té licht gaan, want dan ga je je kracht en massa deels kwijtraken. Haal er bijv. iets van 30 kg vanaf en zie hoe dat voelt. Als je merkt dat je zwaarder kunt met de juiste techniek, dan neem je 3 min rust en pak je wat meer gewicht om je nieuwe grens op te zoeken. Ik heb van mijn bench destijds zo'n 15kg af moeten slopen. Tis even kut voor je ego, maar je spieren weten toch niet wat voor gewicht je gebruikt, die voelen alleen inspanning.
    Dat is waar ik ga wel beginnen met het gene wat voor mij lekker aan voelt en dan elke traini g die ik voor borst doe proberen te verhogen. Ik zit qua voeding nu in een lichte bulk van ca4000 calorieën

Comment

Originally posted by serieus-breed View Post
      Victor heeft noet een kant en klaar schema maar zegt wel dat je 1/2 reps in de tank moet houden qua intensiteit. Het voorbeeld schema wat hij aangeeft is aantal sets per spiergoep en de indeling. Oefeningen moet je zelf bedenken.
      Ik raad je aan om te stoppen met reps maken als je twijfelt of je de volgende rep nog kunt uitvoeren met perfecte techniek. Performance failure noemen ze dat, ongeveer hetzelfde als wat Victor bedoelt. Als je te vaak tot het uiterste gaat dan raak je op een bepaald moment opgebrand, al kun je er gemakkelijker mee wegkomen als je met curls tot het uiterste gaat als bijv. squats.

Comment

Ik heb in 1 jaar tijd met bankdrukken, geen gezwets 25 kilo behaald

Ik zat eerst op 130 kg 1 keer en toen op 155 kg 1 keer
        Ik wou elke week en maand wou ik 2,5 kg bij hebben . en soms werd ik ziek of griepje of blesure. maar toch is het mij gelukt. nu dat ik 155 kg heb gehaald verneem ik aan me lichaam dat hij meer uit moet rusten, vanwege dat zwaare gewicht.

Maar soms ga ik wel beetje tever in het bankdrukken ik wil en ik wil dat halen. Als ik het niet haal word ik helemaal depresiev en is mijn hele dag naar de klote.

Ik zal gewoon weinig herhalings doen om op kracht tekomen.

Ik deed alltijd zo

60 kg 5 keer
        80 kg 4 keer
        100 kg 2 keer
        120 kg 2 keer
        140 kg 1 keer
        150 kg 1 keer.
        en dan 120 kg zo vaak mogenlijk kom meestal op 10 keer.
        en 100 kg zo vaak mogenlijk tussen 15 a 20 keer. ligt er aan hoe je voelt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X