Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt me trouwens dat als je verders ook actief probeert te posten je dit topic best wel door mag zetten? Hij is er nu toch al, en je vraagt het redelijk netjes etc, dus lijkt mij dat we je dan net zo goed kunnen helpen.
En me vorige bericht was een beetje rommelig, sorry was via mobiel geplaatst.
Db96 tren doe ik liever niet die had ik toen gedaan tren ace 4 weken gevolgd door 4 weken parabolan maar daar na 2 weken mee gestopt kon niet meer sporten alleen maar dwars agresief en kon met niemand meer opschieten ook me vriendin niet maar had het zelf door dus heb hem toen geskipt want dat was het niet waard en hoorde van een aantal mensen dat bold mits je het lang en hoog gedoseerd neemt het toch wel lekkere gains geeft
Ok ok duidelijk. Houd wel je hematocriet in de gaten, als je er last van hebt ga dan naar de bloedbank en doneer wat bloed, naar mijn weten is dat, of stoppen de enige manier om het weer te laten dalen, bold zorgt namelijk voor een verandering van de verhouding rode bloedcellen in je bloed.
Comment