creatine / magnificent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine / magnificent

hallo , ik heb een vraag en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
    ik neem nu namelijk whey perfection en creatine (mutant kre-x12).
    is het overbodig om magnificent hierbij te nemen of kan dat geen kwaad?

alvast bedankt

Mvg Miquel

Zit je voeding goed in elkaar?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

ik eet voldoende groenten , nie teveel vlees (meer vis en kip) ik probeer ook veel meer rijst te eten en eet regelmatig havermout. nog tips?

Comment

Even om ruhl voor te zijn meer eten! Whey heeft geen nut zonder een goed voedingsschema.
        Bereken eens wat je per dag nodig hebt.

Comment

is om de 2 uur een goede maaltijd met voldoende groenten oké ?

Comment

Lees de sticky's eens op dit forum word alles goed uitgelegd.
            Je hoeft niet elke maaltijd met groente te eten zelfs 1 maaltijd met groenten is al genoeg.
            Bereken eerst eens je dagelijkse behoefte zo kom je al veel meer te weten.

Comment

nee ik zou hier is kijken. Dagelijkse voeding
              Daar boven op de berg

Comment

oke heel erg bedankt ! ik zal het zeker checken

Comment

Gewoon crea dagelijks pakken. Magnificent is bull-shit.

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                    Gewoon crea dagelijks pakken. Magnificent is bull-shit.
                    Ik heb net jouw lijstje gelezen!

Comment

niet helemaal eens met het stukje dat magnificent bullshit is eigenlijk
                      Mangs wa, aait nich

Comment

Waarom is het wel goed? De PTP? Haal dat gewoon los als je het zo goed vind. Daarnaast zit er wat dextrose en een crea blend in. En daar betaal je dan €25 voor? Of je moet high in kcal zitten dat je het met voeding alleen niet gaat redden (als je het druk hebt etc) dan zou je zo'n shake er nog wel eens in kunnen gooien. Maar de vergelijking crea of magni dan is magni bullshit en gewoon crea pakken. Crea Pure van B&F werkt zoals crea hoort te werken.

Comment

als je beginner bent en (nog) niet zoveel verstand hebt van voeding is het helemaal niet verkeerd om na de training magnificent te nemen dus nee t is geen bullshit maar dat is mijn mening
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                            als je beginner bent en (nog) niet zoveel verstand hebt van voeding is het helemaal niet verkeerd om na de training magnificent te nemen dus nee t is geen bullshit maar dat is mijn mening
                            Daar heb je opzich een punt. Maar wat ik dan liever zie, pak een banaan naar het trainen. Zelfde effect zowat + je hebt dan gelijk al 1 van de minimaal 3 stuks fruit al binnen gekregen

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                              Daar heb je opzich een punt. Maar wat ik dan liever zie, pak een banaan naar het trainen. Zelfde effect zowat + je hebt dan gelijk al 1 van de minimaal 3 stuks fruit al binnen gekregen
                              grappig dat je dat zegt terwijl je in een andere topic iemand aanraad met " En de enige vet burners die "werken" zijn Ripped! & Perfect Burn van Body&Fitshop. Echter verbrande die niet je vet maar stillen je honger en geven je wat energy waardoor het makkelijker is om minder te gaan eten."
                              Kan je toch ook zeggen ja neem caffeine tabs?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X