Mindere dag..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mindere dag..

Hallo medemembers,

Moet dit even afschrijven van me, wat ging het vandaag kut zeg.
    Snel uitgeput, motivatie van 0, haalde me reps niet, lichaam en spieren stribbelen tegen en willen vandaag gewoon totaal niet meewerken.. training na misschien een 20 minuten maar afgebroken.
    Snap er niks van en heb er geen zin om over na te denken.
    Kortom dus een schijt dag haha. Als mensen ervaringen willen delen.. graag! Weet ik dat ik niet alleen sta .

Bedankt

Iedereen heeft er wel is zo eentje tussen zitten.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Heeft met heel veel dingen te maken.
      Te weinig rust,eten of griepje op komst of stress etc.
      iedereen heeft wel eens zo'n dag of dagen.
      Kop op en volgende keer weer vol uit gaan!

Comment

Bedankt voor de reacties mannen.
        Het zou inderdaad misschien daarmee te maken kunnen hebben, heb vandaag ook al redelijk veel getild op het werk, soms vrij zwaar, zodra ik thuis was nog even meteen met mevrouw iets wezen ophalen..
        Misschien dat ik daardoor al onbewust wat uitgeput ben.

Comment

Inderdaad dat heeft iedereen wel eens.

heb je de afgelopen tijd niet teveel getraind?

Als ik zo'n dag heb doe ik het de volgende keer eens wat rustiger aan, of vind ik het tijd voor een deload.
          En onthoud : de volgende keer kan het alleen maar beter gaan als vandaag
          Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Ik ken het gevoel, een slechte training kan je echt even een rot gevoel geven.
            Maar voor je het weet heb je weer een training te pakken zoals je nog nooit getraind hebt En daar doen we het voor!

Comment

Originally posted by Remons View Post
              Inderdaad dat heeft iedereen wel eens.

heb je de afgelopen tijd niet teveel getraind?

Als ik zo'n dag heb doe ik het de volgende keer eens wat rustiger aan, of vind ik het tijd voor een deload.
              En onthoud : de volgende keer kan het alleen maar beter gaan als vandaag
              Dat is wel erg drastisch Als je een keer een slechte dag hebt hoef je toch meteen een deload te gaan doen

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Dat is wel erg drastisch Als je een keer een slechte dag hebt hoef je toch meteen een deload te gaan doen

Nee klopt gi ik had het wat beter moeten typen, zo eens in de 2/3 maanden en dan gaat het meestal 2/3 trainingen achter elkaar slecht.
                dan voel ik me vermoeid , chagrijnig, ect en dan gooi ik er een deload in.

houd het iniedergeval in je achterhoofd mocht je het herkennen
                Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X