Snelle verzuring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snelle verzuring

Hallo mensen van bodynet!

Vaak werp ik even een blik op de trainingschema's van de leden hier, Wat mij opvalt is dat zij erg veel verschillende power en kracht oefeningen doen. Ik zelf probeer dit wel eens maar wat mij opvalt is dat ik erg snel verzuur na 3 oefeningen. Ik heb de volgende dag dan ook erg veel spierpijn.

Betekent dit dat ik nog "slap" ben of gewoon dat mijn spieren slecht tegen de uitputtingen kunnen? Hebben jullie nog wat tips?

Overigens begin ik wel vooruitgang te boeken :P

Bedankt alvast !

Post je trainingsschema eens,incl de oefeningen en reps.
    Het kan ook met je voeding te maken hebben.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja inderdaad post je schema is? Hoe lang hou je rust tussen je sets?
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Te weinig eten

Comment

Ik denk ook te weinig eten. Misschien ook te korte rust en telkens veel herhalingen? Probeer eens setjes met 80% van je max en dan 6 sets van 4 herhalingen. 1,5min rust en elke week 2,5kg bijvoegen op de oefeningen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Te weinig energie door kcal deficit lijkt mij.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik maak veel herhalingen en veel sets. Ik ben overigens wel aan het cutten dat had ik niet vermeld.
              Mijn trainingsschema zal ik eens gaan opschrijven

bedankt voor jullie snelle reacties!

Comment

Refeed tijd.

of meer carbs rond de training.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by rickvankronenburg View Post
                  Ik maak veel herhalingen en veel sets. Ik ben overigens wel aan het cutten dat had ik niet vermeld.
                  Mijn trainingsschema zal ik eens gaan opschrijven

bedankt voor jullie snelle reacties!

Buiten het kcal tekort, zal het grotendeels aan je schema liggen dus.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Carbs.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wat je misschien kan helpen is het gebruik van creatine met of zonder dextrose of dextrose alleen. Ik verzuur alleen bij dropsets wanneer dit dus ook gewenst is.
                      Mocht je toch sneller verzuren kijk je voeding na probeer creatine dit staat erom bekend om daarbij te helpen.

Comment

Volgens mij kan je beter gaan bulken kerel... http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...oruitgang.html

Comment

Originally posted by imation View Post
                          Volgens mij kan je beter gaan bulken kerel... http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...oruitgang.html
                          Ja was van plan nog 2 weekjes wat op te drogen maar zou je me accuut aan raden om te bulken? en zoja hoelang ?

Comment

Originally posted by rickvankronenburg View Post
                            Ja was van plan nog 2 weekjes wat op te drogen maar zou je me accuut aan raden om te bulken? en zoja hoelang ?
                            Op te drogen? wat valt er op te drogen?
                            Still in a learning process!

Comment

eerst maar boven je onderhoud eten.. en de stickies doornemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X