DBB…..vergane glorie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Men gooit een hengeltje uit, en het visje hapt binnen exact 30 minuten
    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ja echt leuk man. Toevallig toch waar dit topic over ging, scheelt weer.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Maar als het je zo hoog zit bro, wil ik best mijn excuses aanbieden. Mijn ego is niet zo groot ( net als mijn ......)
        ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
          Men gooit een hengeltje uit, en het visje hapt binnen exact 30 minuten
          Pescatore is italiaans voor visser. Weet niet of je nu een grap maakte of perongeluk de link legt
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Vindt je trouwens best wel een grappige kerel, kan wel lachen om een beetje zeiken
            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Maar als het je zo hoog zit bro, wil ik best mijn excuses aanbieden. Mijn ego is niet zo groot ( net als mijn ......)
              En je brein, bro.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Pescatore is italiaans voor visser. Weet niet of je nu een grap maakte of perongeluk de link legt
                de term visserman is al regelmatig langs gekomen, maar waarschijnlijk heb ik niet de diepgang om dit bewust te hebben gedaan
                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Wees blij dat er ook domme mensen zijn, zo lijkt jij wat intelligenter
                  ik roep ook maar wat !!!

Comment

Wel weer mooi geweest zo. Wederom bedankt voor je bijdrage.

Comment

Graag gedaan
                      ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ach beetje variatie is leuk joh

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Nee alleen als je domme dingen zegt. Alleen jij ziet het verschil niet omdat je niet weet wat domme dingen zijn en wat niet. Daarnaast voeg je nergens wat toe behalve een soort sarcasme of de zoveelste piemelgrap. Scroll eens door je eigen posts, Calimero. Maar bedankt dat we van jouw 20 jaar ervaring de vruchten mogen plukken.
                          Sarcasme-talent?
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Jongens we hebben gewoon een mix nodig, gasten als pesc die met onderzoeken komen, gasten als mart voor de bro Science, gasten als im voor de uitgebreide logs, gasten als rain voor de zonnebloemboot, gasten als ik voor de look, gasten als schorpioen voor de flauwe grappen en chicks als patriciaa om over weg te dromen

Comment

Verspilde tijd en energie als je er toch zo over denkt.Geen obsessie om de hele tijd in touch te zijn , op de hoogte van anderen , om de meest recente informatie niet te missen.
                              Tijd voor een digitaal dieet als ik het zo lees.

Comment

Ja ach, soms denk ik leven en laten leven. Ik stoor me niet zo aan de verschillende typjes die we hier hebben op het forum.
                                Zolang er niet keihard op de man wordt gespeeld, kan je dat toch best voor jezelf filteren wat je leuk vindt en zelf de waardevolle/nuttige informatie eruit pikken. Verder eens met Q

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X