Nieuw Ned record bankdrukken.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Ned record bankdrukken.

Ik was gisteren op de Noord Hollandse kampioenschappen powerliften in Alkmaar, en daar werden twee nieuwe records bankdrukken gevestigd.
    Een bij de mannen tot 100 kg, door Pjotr van den Hoek, hij drukte 235 kg, een nieuw nederlands record.

En bij de vrouwen door Joanne Schaeffer, zij drukte 180 kg, in de klasse boven 90 kg, ik vond dit buitengewoon indukwekkend om te zien moet ik zeggen voor een vrouw.
    Ook een sterke squat en deadlift deze vrouw, een echt goede powerlifster imo.
    Al met al een leuke dag met een goede sfeer op de wedstrijd, weer wat mensen ontmoet, wat bijgepraat enz, gewoon leuk.
    Ik heb gekeken totaan het deadliften, toen moest ik helaas weg wegens visite thuis.
    Groet;
    Brear.

180 voor een dame is natuurlijk beastachtig goed! leuke dag gehad zo te horen

Comment

180 kg voor een dame ?????

damn das niet mis
      Who's the Chef

Comment

180 voor een vent is al goed
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Dromen de meesten hier van

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja idd, ik zat nog even te praten met iemand die zelf meedoet in de klasse tot 110 kg bij de masters 2, en die zei ook tegen mij: ik wou dat ik dit kon drukken hehe.
            Het was een leuke dag, en ik ben ook nog uitgenodigd om aan een clubwedstrijd mee te doen van de sportschool Spartacus van Henk Keizer begin december.
            Als dit doorgaat krijg ik van hem een berichtje, en dan doe ik mee, het lijkt mij leuk, en het is ook niet zover weg.
            Groet;
            Brear.

Comment

hoe gaat dat in zijn werk dan is dat een keer of meerdere herhalingen

Comment

1 herhaling, maar wellicht wel meerdere pogingen.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by BREAR View Post
                  Ja idd, ik zat nog even te praten met iemand die zelf meedoet in de klasse tot 110 kg bij de masters 2, en die zei ook tegen mij: ik wou dat ik dit kon drukken hehe.
                  Het was een leuke dag, en ik ben ook nog uitgenodigd om aan een clubwedstrijd mee te doen van de sportschool Spartacus van Henk Keizer begin december.
                  Als dit doorgaat krijg ik van hem een berichtje, en dan doe ik mee, het lijkt mij leuk, en het is ook niet zover weg.
                  Groet;
                  Brear.

Porficiaat met je clubwedstrijd kerel! Wel foto's posten he!!!

Comment

Originally posted by hannez View Post
                    meerdere herhalingen zou ook wel erg zwaar zijn dus tis wel een beetje logisch dat het 1 rm is toch.
                    on the road to get huge

Comment

Dat doe ik haar niet na

Comment

Originally posted by hannez View Post
                        Je krijgt drie pogingen waarbij je voor je eerste poging het startgewicht waarmee je wilt gaan beginnen aan de scheidsrechter opgeeft.
                        Daarna mag je het gewicht niet meer verlagen, dus faalt je eerste beurt, dan heb je nog twee pogingen.
                        Van de drie pogingen telt het hoogste gewicht, als die beurt is goedgekeurd vanzelfsprekend.
                        Brear.

Comment

Originally posted by Achilles View Post
                          Porficiaat met je clubwedstrijd kerel! Wel foto's posten he!!!
                          Ja, ik hoop tenminste wel dat het doorgaat, foto's moet ik dan weer vragen aan iemand, want dat plaatsen lukt mij niet zelf.
                          Brear.

Comment

180 kilo is echt veel. ik las laatst in de M&F van een gozer met 450 kilo of zo dat is helemaal niet normaal.
                            Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

eitje man, met 1 hand op mijn rug en geblinddoekt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X