Voorstellen :D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen :D

mijn naam is johan en ik heb deze forum gevonden via google :P
    ik ben 16 jaar en uhm ik weeg 88-90kilo Hmmz ( beetje te zwaar :P:P )

ik woog 100kilo en ben gaan trainen, eerst deed ik conditie training zoals op de loopbank enzz..

langzaam ben ik overgestapt naar krachttraining, en het bevalt me
    ik probeer niet te zwaar te trainen.. in het begin kon ik niet eens 8keer 15 kilo optillen.. nu doe ik 3x15 met 30 kilo ik denk dat ik voorlopig blijft trainen op dat gewicht, en ook buikspieren hetzelfde aantal kilo's :P
    iedergeval, ik hoop dat ik hier goede tips kan leren

Dag

hey, ik heb een vraag, ik heb ergens in dit forum een linkje aangeklikt over krachttraining. en er stond in dat als je niet meer traint dat je spieren worden omgezet naar vet :S:S

hierdoor wordt ik onzeker, al het werk voor niets?!
    ik ben helemaal niet echt super gespierd ofzow.
    ben aan de zware kant, maar met behulp van krachttraining en fietsen probeer ik een betere conditie te krijgen en kracht..

mijn doel is niet om massas breed te zijn, maar een goed gevormd persoon met een beetje extra spieren :P

ik ben 16 en 1 meter 80.. een beetje breed gebouwd.. omdat mijn vader ook breed is.

als ik verder traint, want ik ga morgen naar de fitniss school.. en dan ga ik me training schema gewoon volgen, die ik zelf heb gemaakt :P
    beenspieren,alle buikspieren, arm spieren enzow doe ik alles in 1 keer en dat dan op dinsdag en woensdag, heel miss op donderdag.. want maandag en vrijdag werk ik en dan als ik thuis komt is het meestal in slaap vallen :P

kan iemand mij hierbij helpen? want ik twijfel nu om te gaan trainen of niet..
    en als ik gewoon me schema aanhoudt, 3x15 met 30kilo, en ik ben ouder geworden laat me zeggen ( 20 jaar ) dan denk ik dat ik dan wel goed gevormd bent.. en dat ik niet zoveel tijd meer heb om naar de fitniss school tegaan.. worden dan me spieren weer omgezet naar vet? en moet ik dan weer van begin af aan weer beginnen? T.T

Comment

Asl eerste welkom op dit forum!

Als je een vraag hebt kun je die beter stellen in het daarvoor bestemde topic. Dan blijft het overzichtelijke en is de kans op een zinnig antwoord groter!

Verder denk ik dat je eerst eens de topics met sticky onderwerpen door moet akkeren. Als ik zo je intro lees vallen me al een paar dingen op. Je hebt het over een schema waarin je alles traint en dat 3 dagen achter elkaar. Dat gaat je niet veel opleveren. Je spieren ontwikkelen en groeien pas tijdens de rust die je inlast. Lees daarom ook hoe een schema eruit zou kunnen zien. Het is ook erg belangrijk om te weten hoelang spieren na een training moeten herstellen voordat je ze opnieuw kunt belasten.

Dat spieren omzetten naar vet als je stopt met krachttraining daar hoef je je niet al te grote zorgen om te maken. Mits je gezond blijft eten en/of voldoende beweegt. Als je stopt met (naturel) trainen ga je langzaam spiermassa verliezen omdat het voor je lichaam geen functie meer heeft.

Kort om lees de sticky`s en stel je vragen in het daarvoor bestemde topic!
      succes!!

gr

Comment

Welkom ! Hoop dat je de raad van Erik1982 opvolgt.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Welkom.
          Vragen idd ff in de juiste onderdelen, krijg je ook veel meer reacties.

Comment

welkom

Welkom,
            Veel plezier op het form

Comment

Hartelijk Welkom!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...