Inge en ik woon in Valkenswaard.
Ik ben 40 jaar.
Zoals gevraagd wordt, zal ik ook even wat andere dingen vertellen.
Ik ben 1 meter en 64 cm groot (nou ja groot ) en ik weeg 64 kilo.
Wat mijn vetpercentage is, dat weet ik echt niet, maar dat zal zeer zeker teveel zijn.
Trainingservaring, tsja.
Ik heb ooit weleens een blauwe maandag aan Steps gedaan en aan fitness, maar nooit aan Bodybuilding.
Dus, niet echt trainingservaring hè.
Dan nog wat andere dingetjes.
Ik ben geboren in Amsterdam, maar woon al sinds 1972 in Valkenswaard.
Ik ben getrouwd met Ed en heb twee tienerdochters. Naast mijn gezin hield ik mij voor kort nog bezig met het africhten van mijn duitse herder, maar daar moest ik helaas mee stoppen, en nu leeft ze gewoon als huishond en heeft daar gelukkig ook vrede mee. Ik heb ook nog een duitse herder van 10 jaar en een border collie van 4 jaar. Ook heb ik nog een lading tamme ratten waar ik mee fok. Verder heb ik eigenlijk teveel hobby's om op te noemen en kom aan het meeste niet eens toe. Ik werk namelijk parttime en als ik thuis kom, is er nog een huishouden wat gedaan moet worden.
Nou, dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Inge
Ik ben 40 jaar.
Zoals gevraagd wordt, zal ik ook even wat andere dingen vertellen.
Ik ben 1 meter en 64 cm groot (nou ja groot ) en ik weeg 64 kilo.
Wat mijn vetpercentage is, dat weet ik echt niet, maar dat zal zeer zeker teveel zijn.
Trainingservaring, tsja.
Ik heb ooit weleens een blauwe maandag aan Steps gedaan en aan fitness, maar nooit aan Bodybuilding.
Dus, niet echt trainingservaring hè.
Dan nog wat andere dingetjes.
Ik ben geboren in Amsterdam, maar woon al sinds 1972 in Valkenswaard.
Ik ben getrouwd met Ed en heb twee tienerdochters. Naast mijn gezin hield ik mij voor kort nog bezig met het africhten van mijn duitse herder, maar daar moest ik helaas mee stoppen, en nu leeft ze gewoon als huishond en heeft daar gelukkig ook vrede mee. Ik heb ook nog een duitse herder van 10 jaar en een border collie van 4 jaar. Ook heb ik nog een lading tamme ratten waar ik mee fok. Verder heb ik eigenlijk teveel hobby's om op te noemen en kom aan het meeste niet eens toe. Ik werk namelijk parttime en als ik thuis kom, is er nog een huishouden wat gedaan moet worden.
Nou, dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Inge
Comment