ik ben Erik...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik ben Erik...

Hallo,

Ik ben Erik, ben bijna 23 jaar 1,83 m lang en zo'n 72 kilo en sinds enige tijd hou ik me bezig met fitness en dan metname krachttraining.

Voor de volledigheid een klein stukje achtergrond:

Vroeger altijd veel gesport, metname voetbal. Toen ik als student op kamers ging is dat wat minder geworden en kwamen ook fastfood en bier flink om de hoek kijken, resultaat: 92 kilo "schoon aan de haak". Later werd ik gedwongen om weer thuis te gaan wonen en wilde ik weer beter op mijn voeding en gezondheid gaan letten. Ik heb toen mijn eigen dieet gevolgd (mix van allerlei dieeten) waarbij ik aardig onder mijn energie behoefte zat en daarbij flink gaan hardlopen, zaalvoetballen en cardiofitnessen.

Nu ben ik op een mooi gewicht en ben het eten weer aan het opbouwen dit wil ik combineren met krachttraining (cardio zeer beperkt wegens knie problemen) om in spiermassa weer wat aan te komen en een mooi gespierd lichaam op te bouwen.

Ik doe zo'n 3-4 keer in de week een uur krachttraining daarnaast zaalvoetbal ik nog zo'n 2 uur per week.

Mijn gegegevens op dit moment zijn:

gewicht: 72 Kg
    vet: 5 %

Ik heb zelf een voedingschema gemaakt en zou graag jullie reactie willen, deze zal ik zsm posten in de daarvoor bestemde rubriek!

Gr,

Erik

Van harte welkom! Prima voorgesteld en ik ben benieuwd naar je voedingsschema.

Comment

welkom
      Who's the Chef

Comment

Welkom ! Heb je dubbele voorstelpost verwijderd.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Welkom Erik

gr Erik

Comment

Welkom.

5% is wel heel erg laag hoor, hoe is dat gemeten?

Comment

Welkom.
              getting back in shape...

Comment

Hey erik, welkom en 5% over je hele lichaam???

Comment

Hallo,

5 % is inderdaad erg laag, het is met verschillende weegschalen die bf meten gemeten allemaal lagen ze onder de 5 procent eigenlijk lag het zelfs nog wat lager maar omdat ik dat onmoglijk acht heb ik het zelf maar op 5 % gehouden. Bij de sportschool met de tanita weegschaal 2 keer laten meten de ene keer kwam ik op 2 % vet en 2 weken later op 2,5 %. Ik weet dat die weegschalen allemaal onbetrouwbaar zijn maar laten we het er maar op houden dat ik niet veel vet meer over heb....

Ik heb trouwens mijn 1e voedingschema gepost, zouden jullie daar jullie deskundige blik eens op willen werpen? alvast bedankt!

Gr,

Erik
                  Last edited by workout; 19-03-2007, 14:24.

Comment

Welkom..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

welkom

welkom,
                      veel plezier op het form

Comment

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...