even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo allemaal

ik ben kees, 36 jaar, 183 en nu 98 kilo. ik doe nu een week of 8 aan krachttraining.

mijn doel is om terug te gaan naar rond de 90 kilo`s
    ik weet met wat ik nu gaat zeggen vele ervaren jongens mee in het harnas jaagt, maar ik doe nu ongeveer een anderhalve week een kuurtje(testo, deca, dianabol)ik weet nu dat ik reacties zal gaan krijgen van : je bent niet goed, of het is superongezond. stja het zal allemaal wel zo wezen, maar ik staat onder zeer goede begleiding.ik spreek over iemand die al meer dan 30 jaar ervaring heeft. ik zal jullie op de hoogte houden omtrent mijn gewicht en vetpercentage.

vetpercentage nu is: rond de 29(voor ik begon met de kuur)

ik zeg eerlijk, ik doe mijn stinkende best met trainen, 3keer per week.en zie wel wat het gaat woorden, nogmaals de begleiding die ik krijg(omdat ik de persoon zeer goed kan) is gewoon super.

Welkom.

Als jij begeleiding hebt die jouw lichaam magisch om kan toveren, zodat je lichaam ineens de weerstand en belastbaarheid heeft die hoort bij een paar jaar trainingservaring, dan heb je pas echt goede begeleiding waar je wat aan hebt.
    Aangezien ik gok dat het niet Harry Potter of een maatje is heb je juist flut begeleiding, iemand die jou nu al aan een kuur laat beginnen is ofwel een sukkel die niet weet waar hij mee bezig is ofwel iemand die jou helemaal niet zo aardig vindt als je denkt...
    En dan ook nog eens droogtrainen met die middelen, goede keus.
    Lastig hoor op eigen kracht iets bereiken.

Maar goed, jouw lichaam dus jouw keus hè.

Comment

Even voorstellen

Hallo Iedereen,

Heb weet gekregen van dit forum via ne maat. Zit soms wel met vragen waarop velen geen antwoordt kunnen geven.
      Ik train nu ongeveer 4 jaar

Gewicht: 86 kg
      Lengte: 1:83 m
      vetprecentage: 13

Train ongeveer, 4 keer per week en kan er maar niet genoeg van krijgen.
      Wil alsmaar sterker en zwaarder worden.

Comment

Welkom...

@koendewit
        Het is makkelijker om je eigen topic te openen in het gedeelte van voorstellen.
        Hier blijft het forum overzichtelijker door..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Welkom !
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X