Even voorstellen dus!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen dus!

Hallo allemaal,Ik ben Anthony en ik woon sinds 2,5 jaar in Amsterdam voor me studie. Ik heb me hele leven al veel serieus gesport. Tennis (van me 6e tot me 13e, op hoog niveau), honkbal, al zo'n 7jaar en veel aan vechtsport gedaan zoals taekwon-do, muay thai en kickboxen. Met vechtsport heb ik moeten stoppen vanwege kapotte trommelvliezen die wel geheeld zijn maar die echt niet meer kapot kunnen gaan...!!
    Verder fitness ik zo'n 3jaar waarvan 1,5 jaar serieus (heb alleen nooit met strakke voedselschema's gewerkt). Daar ga ik nu wel aan werken iig. Ik train 3 tot 4x per week. En sinds een poos doe ik meer aan cardio, en elke week hardlopen in het bos 5km.

Voor de afgelopen zomervakantie probeerde ik alleen maar aan te komen door veel eten en zwaar te trainen. Ik wou voor me 21ste 100kg kunnen bankdrukken en dat lukte ook, maar verder had ik er vrij weinig aan. Was zkr niet droog en dat was toch iets waar naar ik streefde aangezien ik klein van postuur ben. Na de vakantie was ik 5kg aangekomen doordat ik een virus had opgelopen op vakantie in Indonesie en omdat ik een paar maanden niet had getraind. Maar dat was dus echt overtollig vet, ben toen wel wat aan kracht afgenomen maar dat zit weer op peil.

Ik weeg nu 67,5 kg, ben 171cm en heb een vetpercentage van 8%.mn doel is om nog een paar kilo droge spiermassa aan te komen zodat ik weer rond de 72-73 kg zit.
    Verder dacht ik eerst om bij dutchbodybuilding aan te melden, maar dat zag er zo chaotisch uit :S hier is t overzichtelijker, en die regels vind ik een goed beleid!Gegroet, Anthony
    Last edited by Anthony; 18-04-2007, 19:01.
    Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

Welkom.
    getting back in shape...

Comment

VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Welkom...

GRtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

welkom!

gr

Comment

Welkom en veel plezier hier!

Comment

welkom
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies