hallo allemaal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal.

Hallo iedereen.
    ik zal me ff voostellen.
    ik ben Paul. ben 21 jaar en train al ongeveer van af mijn 16e
    ( fitness/ krachttraining en vechtsporten )
    voor al deze sporten geld wel dat dit met ups en downs is verlopen.
    het ging er niet altijd even fanatiek aan toe. maar in tegenstelling tot erg veel mensen die ik al die jaren in de sportschool voorbij heb zien komen geen:
    " ik ben een huis vader en ik wil er voor de zomer weer ff strak uit zien voor op het strand dus ik blijf hier me hier 2 maanden helemaal fanatiek kapot zweten en daarna zie je me nooit meer terug” type

mijn fysiek is op zich niet echt om over op te scheppen ( vooral in vergelijking met de meeste hier denk ik )
    ik ben ongeveer 1.82 m en weeg iets minder dan 75 kg. (vet percentage weet ik niet)
    ik heb van mezelf niet echt een atletische bouw maar door toch redelijk veel te sporten heb ik nu zeker wel een gezondere bouw dan dat ik eerst had.

ik ben net weer begonnen met het op pakken van kracht training om dit weer serieus te gaan doen.
    ik trainde voorheen met een schema verdeeld over 3 dagen. ( 1, borst en schouders 2, rug en armen 3 benen en buik. )

ik ben nu omdat ik er een beetje uit ben weer even terug naar een alles-in-een schema.

ik heb tot nu toe alleen maar naturel getraind alleen denk er nu over om er vooral wat als stimulans bij te gebruiken ( in erg bescheiden mate weliswaar ) omdat het mij erg ontbreekt aan energie, motivatie en eetlust.
    vooral door een depressie waar ik op deze manier uit probeer te komen.

ik hoop dan ook dat ik vooral over deze " hulpmiddelen" hier informatie kan vinden en dingen kan vragen ter begeleiding.
    zodra ik serieus begin zal ik mijn schema posten en evt. de kuur ( als het al zo te noemen valt tenminste ) ook zal ik zodra ik het kan kijken of ik hier foto’s van nu en de vorderingen kan posten. dit is voor mezelf misschien ook een goed motivatie middel.

al met al een heel verhaal maar ik hoop dat ik me zo voldoende voor heb gesteld.
    vriendelijke groeten,
    Paul.

welkom

welkom,
    Veel plezier op het form

Comment

Welkom.
      getting back in shape...

Comment

Welkom

Comment

Welkom
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom
            only the strongest will survive

Comment

Welkom
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
                Who's the Chef

Comment

welkom

welkom,