Hoi Hoi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi Hoi

Ik ben 30 jaar oud,hou van feesten en lekker eten.
    Voor mijn werk ren ik veel rond, maar dat compenseer ik weer met genoeg eten en drinken.Borellen en veel uit eten gaan is een van de minder goede dingen die mijn werk met zich meebrengt.De schuld daarvan light bij mezelf daar ik altijd eet wat ik lekker vind zonder rekening te houden met hoe gezond het wel of niet voor je is.

Vroeger kon ik dat allemaal doen zonder merkbare gevolgen.
    De spiegel en weegschaal vertelden me de verschrikkelijke resultaten van mijn ongezonde leefstijl.Door mijn lichaamsbouw(goede proporties) kon ik het heel lang verhullen , maar ik moet mijn demons facen.
    Resultaat nu: ik ben in 4 jaar tijd 20 kilo (aaargh)aangekomen, vind mijn lijf zoals dat er nu uitziet niet aantrekkelijk en wil daar iets aan gaan doen.
    ben actief met Hardlopen begonnen(3 keer per week) en kan wel een steuntje in de rug gebruiken om mezelf een gezondere en actiever leefstijl aan te meten.

Ik wil in het komende jaar 20 kilos verliezen en ga dat met een flinke dosis zelf vertrouwen zeker redden.

Ben op dit moment erg positief ingesteld over de resultaten, maar wil wel op zo'n manier aanpassen dat het blijvend is.Ik vind een gezond leven een aantrekkelijk idee en doe mijn best dat vol te houden .
    Tips over hoe ik mijn lijf het beste in shape kan brengen naast het lopen, zijn welkom.

Liefs,

Sun

Welkom.
    Veel succes!!
    getting back in shape...

Comment

welkom!

Comment

Welkom en 20 kilo in 4 jaar? Pfffff
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

welkom

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom

Comment

Welkom .
                Who's the Chef

Comment

welkom!!
                  gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies