ik zal me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zal me even voorstellen

Hallo allemaal

ik ben kevin 20 jaar en weeg 65 kilo is nie veel en ik ben 1.84 l ook niet groot dus hahahah
    ik heb deze site via google gevonden
    ik sport nu ongev 7 maanden
    en ik wil nu met bodybuiling gaan beginnen maar ik heb
    geen ervaring dus ik hoop eigenlijk dat ik hier een beetje van alle kanten geholpen word ik wil been eve bedanken ik wis niet hoe dit form werkte en hij vertelde mij da ik gewoon even me eigen moes voorstellen en bij deze doe ik dat bedankt been ik hoor heel veel mensen over een voedings schema
    en heb er zelf nie veel verstand van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hoe ik aan zn schema kan komen en of ik het goed doe ik zal gelijk bij deze even zeggen wat ik eet als ik wakker word dat is om 7 uur dan neem ik een kom met brinta en water en dan ga ik naar me werk en om half 11 neem ik meestal 2 boterhamen of met kaas of ham of kipfile of smeerkaas en om half 1 eet ik 4 boterhamen en om 3 uur 1 banaan en dan ga ik van me werk sporten van 5 tot 7 en dan ga ik naar huis om avond te eten dat is heel verschillend ene keer lasagne andere keer chinees of pizza doe ik dit goed of moet ik me eet wijze toch een beetje veranderen ik hoop veel van jullie te horen gr kevin

Welkom
    Wat is brinta?
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom...

Grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

brinta

brinta is een mix van eiwitten koolhydraten vitamines en mineralen en damoe je mengen met melk

Comment

welkom

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom

Comment

Welkom

Comment

Welkom.
                getting back in shape...

Comment