Even voorstellen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen!

Hallo ik ben een nieuw lid mario, ik ben 17 jaar oud.
    Ik ben 1.81 lang en weeg nou 71.2 kg.
    Ik ben totaal niet bekend in het doen van krachttraining etc en wil er zoveel mogelijk over te weten komen.Ik ben begonnen met fitnissen omdat ik veel te dik was ik woog 97.8 en ben in zo ongeveer een half jaar afgevallen tot een gewicht van 71 / 72 kg.Dat deed ik door 2 uur of meer cardio te doen in de sportschool aan mijn voeding deed ik niet veel , alleen geen snoep en prik meer(water).Verder wil ik zoveel mogelijk spiermassa krijgen door commentaar en hulp van de leden hier op de site want zelf heb ik er niet veel benul van hoe en wat ik aan mezelf kan doen.

Wegens te snel aankomen heb ik ook veel last van striae op mijn buik en armen.Daarvoor ben ik al bij de dokter geweest en die kan mij er misschien verder mee helpen? maar elk detail wat jullie me vertellen is van harte welkom.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen

Gr Mario!

welkom

welkom,
    veel plezier op het form

Comment

Welkom
      Knappe prestatie hoor
      Who's the Chef

Comment

zo hé lekker gedaan met dat afvallen

welkom trouwens (ik ben ook nieuw)

Comment

Welkom (super prestatie man)
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Help

Dankjewel voor de complimentjes

Maar weet er ook iemand wat ik nu het beste kan gaan doen. Om het overige vet om te zetten in spier?Want zover ik nu merk is dat me lichaam klein beetje hangt. Wat zou het beste zijn : oefening, hoe zwaar , wat , etc?

Heb na cardio altijd beetje kracht achteraf gedAAAn maar niet al teveel.
            alles in 1 rug , arm , borst, om het niet te slap te laten worden

Comment

welkom!!

grts

Comment

Welkom.
                getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse