hoihoi iedereen!!
ik ben dus Dr_Gonzo uit belgië,
het wordt hoog tijd dat ik hier registreer van vind dit écht wel een supersite!
effe voorstellen dus;
ben 32jr, 1m84 weeg nu 95kg en ik train zo goed als niet!
ik werk wel in den bouw en chin en pomp daarbuiten nog wat maar dat is niks vergeleken met 10jr terug!! toen trainde ik 6 dagen per week , hield voeding perfect in de gaten enz. ben wel nooit zwaarder geweest als nu, in mijn 'supertijd' ook niet!!! MAW der zit wa vet aan! nu heb ik een vraagje voor jullie: Ik wil terug mijn afgetrainde body van vroeger! :s Ik ben er volledig klaar voor, ben al beetje ingetraind en LALALAA nu komt het: Mijn kuurtje ligt al klaar, zou dus écht graag wa meningen hebben, jullie zijn duidelijk geen beginnerkes!
dus hier komt ie:
250mg sus en 100ml tren enanthaat elke 3 dagen
en daarbij nog 100mg proviron ED
dacht er ook nog 100mg deca per week bij te doen maar weet ni goe
OKay guyz, CU on da flipside
Dr_Gonzo
ik ben dus Dr_Gonzo uit belgië,
het wordt hoog tijd dat ik hier registreer van vind dit écht wel een supersite!
effe voorstellen dus;
ben 32jr, 1m84 weeg nu 95kg en ik train zo goed als niet!
ik werk wel in den bouw en chin en pomp daarbuiten nog wat maar dat is niks vergeleken met 10jr terug!! toen trainde ik 6 dagen per week , hield voeding perfect in de gaten enz. ben wel nooit zwaarder geweest als nu, in mijn 'supertijd' ook niet!!! MAW der zit wa vet aan! nu heb ik een vraagje voor jullie: Ik wil terug mijn afgetrainde body van vroeger! :s Ik ben er volledig klaar voor, ben al beetje ingetraind en LALALAA nu komt het: Mijn kuurtje ligt al klaar, zou dus écht graag wa meningen hebben, jullie zijn duidelijk geen beginnerkes!

dus hier komt ie:
250mg sus en 100ml tren enanthaat elke 3 dagen
en daarbij nog 100mg proviron ED
dacht er ook nog 100mg deca per week bij te doen maar weet ni goe
OKay guyz, CU on da flipside
Dr_Gonzo
Comment