Beste forumleden
Ik ben Muay Thai, een achttienjarige krachtsporter met redelijk wat ervaring.
Volgens de regels dien ik hier wat stats neer te poten. Bij deze:
Lichaamslengte: 1m89
Lichaamsmassa: 85 kg
Vetgehalte: 10% à 15%
Ik ben al een jaar of vier min of meer serieus bezig met krachttraining (waarvan ik het grootste deel toch maar wat aangemodderd heb)
Powerlifting stats (1RM):
Squat: 120 kg
Deadlift: 190 kg
Bench press: 100 kg
Zo... Ik hoop dat het voorgaande voldoet wat stats betreft.
Ik heb, zoals al vermeld, redelijk wat ervaring in de sport van het zware ijzer. Reeds een jaar of drie, vier ben ik intensief actief op het forum van BStrong | Powertraining : Bodybuilding : Fitness. Ik heb echter zin om mijn forumervaring wat uit te breiden en hoop dat ik ook hier wat actief ga zijn in de toekomst. En met wat geluk leer ik hier vanalles bij over de krachtsport (een ander perspectief kan wonderen doen). Tevens ben ik benieuwd hoe het er op een ander forum aan toe gaat.
Dat was het zo'n beetje...
Muay Thai
Ik ben Muay Thai, een achttienjarige krachtsporter met redelijk wat ervaring.
Volgens de regels dien ik hier wat stats neer te poten. Bij deze:
Lichaamslengte: 1m89
Lichaamsmassa: 85 kg
Vetgehalte: 10% à 15%
Ik ben al een jaar of vier min of meer serieus bezig met krachttraining (waarvan ik het grootste deel toch maar wat aangemodderd heb)
Powerlifting stats (1RM):
Squat: 120 kg
Deadlift: 190 kg
Bench press: 100 kg
Zo... Ik hoop dat het voorgaande voldoet wat stats betreft.
Ik heb, zoals al vermeld, redelijk wat ervaring in de sport van het zware ijzer. Reeds een jaar of drie, vier ben ik intensief actief op het forum van BStrong | Powertraining : Bodybuilding : Fitness. Ik heb echter zin om mijn forumervaring wat uit te breiden en hoop dat ik ook hier wat actief ga zijn in de toekomst. En met wat geluk leer ik hier vanalles bij over de krachtsport (een ander perspectief kan wonderen doen). Tevens ben ik benieuwd hoe het er op een ander forum aan toe gaat.
Dat was het zo'n beetje...
Muay Thai
Comment